رئیس شورای اسلامی شهر شیروان از افزایش 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی های درون شهری این شهر 85 هزار نفری از روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 26 July 2016
هما کلالیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس مصوبه شورا که به تایید فرمانداری شهرستان رسیده نرخ کرایه تاکسی ها در شیروان با توجه به مسیرهای مسافران 16 تا 20 درصد افزایش یافته است.
وی گفت: براساس مصوبه جدید برای جابجایی مسافران هم اکنون نرخ کرایه تاکسی برای یک مسیر از سه هزار به سه هزار و 500 ریال افزایش یافته است.
کلالیان با توجه به افزایش قیمت تاکسی ها در شهرهای دیگر افزود: با توجه به تورم سالانه، هزینه های بالای حمل و نقل و درخواست رانندگان تاکسی این افزایش قیمت مصوب و به تایید فرمانداری شهرستان رسید.
رئیس شورای شهر شیروان در پاسخ به افزایش بلیط های خط واحد گفت: با توجه به اینکه شهروندان بسیار از خط واحد استفاده می کنند و از سویی کمک حال اقشار کم درآمد است درخواست افزایش قیمت بلیط های خط واحد موافقت نشده و هم اکنون قیمت بلیط ها ثابت می باشد.
تاکسی های شهری شیروان 313 دستگاه و تعداد تاکسی های خطی روستایی 107 دستگاه است که در حال حاضر در شیروان 19 دستگاه اتوبوس و مینی بوس کار جابه جایی مسافران را بر عهده دارند.
شهر شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار