کد خبر: ۲۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 23 April 2015
 به همت شبکه بهداشت و درمان نکا و با هدف بزرگداشت هفته سلامت و نهادینه کردن سلامت در خانواده ها، همایش آوای سلامت در نکا برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا، چهارشنبه شب در همایش آوای سلامت در سالن ارشاد این شهرستان افزود: این همایش و جشنواره به منظور ارتقاء سطح آگاهی مردم به منظور بهتر زیستن وتأمین سلامت جسم وروح خانواده وجمعیت تحت پوشش برگزارشده است.

اسماعیل محمودیان با بیان اینکه شعار هفته سلامت امسال ایمنی غذا ، از مدرسه تا سفره ادامه داد: میان وعده های مدارس فرزندان از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گرفته و اهتمام ویژه به آن داشته باشیم و این همایش تلاش دارد تا سلامت روح و جسم افراد جامعه را افزایش دهد.

کارشناس تغذیه بهداشت استان مازندران نیز در این همایش گفت: معضل امروز جامعه ما چاقی است و بیشترین چاقی کشور مربوط به استان مازندران است.

اکبرفاضل تبار ملکشاه با بیان اینکه چاقی و بخصوص دیابت ناشی از کم تحرکی است و باید توجه داشته باشیم که تحرک مانند غذا برای انسان و بدن لازم است.

وی گفت: غذای سالم، خواب مناسب، خوردن صبحانه و استفاده از میان وعده های سالم از مسائلی است که باید مادران جامعه ما به آن توجه داشته باشند تا دارای فرزندانی سالم باشند.

در این همایش از کتاب سبک زندگیکه به قلم اسماعیل محمودیان رییس شبکه بهداشت و درمان نکا و جمعی از پزشکان نگاشته شده است رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار