مسئول سازمان بسیج هنرمندان ایلام از برگزاری کارگاه تخصصی شعر بسیج در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 31 July 2016
مسئول سازمان بسیج هنرمندان ایلام از برگزاری کارگاه تخصصی شعر بسیج در این استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛محمود علی‌پور با بیان اینکه مدرس این کارگاه دکتر «بهروز سپیدنامه» خواهد بود، اظهار کرد: در این کارگاه از صاحبان آثار برتر مسابقه شعر بسیج نیز تجلیل خواهد شد.

 وی افزود: خوشبختانه این مسابقه نیز همچون برنامه‌های پیشین سازمان بسیج هنرمندان با استقبال خوب هنرمندان بسیجی همراه بود به ‌نحوی‌ که تعداد قریب به ١٢٠ اثر با موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی، شهدای مدافع حرم، شهدای حادثه منا، بازخوانی ارزش‌های اسلامی و معرفی گروهک‌های تکفیری به مرحله نهایی این مسابقه راه یافتند.

علی‌پور هدف از برگزاری این کارگاه را فعال‌سازی جریان شعری انقلاب اسلامی و برپایی محافل شعری ارزشی و متعهد اعلام و عنوان کرد: محافل شعری کانون اصلی شعر، ترانه‌سرایی انقلاب و جریان سازی ادبی در کشور هستند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان ایلام تقویت جریان شعری ارزشی و انقلابی در میان بسیجیان هنرمندان و فعال‌سازی گروه‌های شعری کانون‌های بسیج هنرمندان در شهرستان‌ها را از دیگر اهداف و منظورهای سازمان بسیج هنرمندان از برگزاری این مسابقه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برای تمام شرکت‌کنندگان در این کارگاه گواهی صادر خواهد شد، تصریح کرد: این کارگاه روز دوشنبه 11 مرداد ساعت 17 در محل حوزه هنری استان برگزار خواهد شد./ف


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار