مسابقات بسکتبال:
رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات بسکتبال منطقه 6 کشور در رده سنی نوجوانان به میزبانی شهر کرمانشاه و با حضور استان های غربی خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 01 August 2016











بهمن صیاد شیرکش در گفت و گو با خبرنگار تابناک، اظهار داشت: این مسابقات طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 12 و 13 مردادماه در سالن ورزشی تختی واقع در خیابان گمرک کرمانشاه برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: در این رقابت ها که به صورت دوره ای برگزار می شود، استان های کرمانشاه، کردستان، خرم آباد و ایلام با یکدیگر رقابت می کنند تا در نهایت 2 تیم به مرحله نهایی صعود کند.
صیاد شیرکش با بیان اینکه مسابقات در هشت منطقه کشور برگزار می شود، افزود: از هر منطقه 2 تیم به دور نهایی راه می یابد تا در نهایت مسابقات با حضور 16 تیم برتر برای مشخص شدن تیم های اول تا سوم برگزار شود.
رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه با یادآوری اینکه تیم نوجوانان کرمانشاه سال گذشته مقام پنجم کشور را کسب کرد، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته بسیار امیدوارم امسال جزو سه تیم اول قرار گیریم.
وی اظهار کرد: تیم های نوجوانان و جوانان بسکتبال کرمانشاه طی یکی دو سال اخیر همواره به عنوان یک مدعی در رقابت ها حضور یافته اند و امیدوارم امسال هردو تیم را روی سکو ببنیم.
صیاد شیرکش همچنین از حضور مهسا عامیران به عنوان ورزشکار و الهه دارستانی به عنوان سرمربی در تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در بخش بانوان خبر داد.
وی در پایان گفت: اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران از 12 تا 15 مرداد در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار