امام جمعه اهرم گفت: بیمارستان 32 تختخوابی تنگستان نقش مهمی در اجرای طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان دارد که لازم است این طرح درمانی تکمیل و مورد بهره برداری مردم قرار بگیرد.
کد خبر: ۲۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 24 April 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام عیسی راستگو روز جمعه در آیین افتتاح درمانگاه شهید رجایی اهرم افزود: مردم شهرستان تنگستان برای امور درمانی خود مشکلات زیادی کشیده اند که با اجرای طرح تحول نظام سلامت قدری مشکلات مردم برطرف شد.

وی با اشاره به اینکه افتتاح درمانگاه شهید رجایی تنگستان سبب رفع مشکلات مردم تنگستان در حوزه درمانی شده گفت: با توجه به اینکه این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز درمانی استان بوشهر است لازم است تجهیزات این درمانگاه در رسیدگی بهتر به امور درمانی گسترش یابد.

امام جمعه اهرم با اشاره به اینکه بیمارستان 32 تختخوابی تنگستان اکنون نیمه فعال است تصریح کرد: فاز نخست این بیمارستان در حوزه اورژانس، درمانگاه و آزمایشگاه راه اندازی شده که لازم است بخش های دیگر این بیمارستان به ویژه اتاق عمل، زنان و زایمان و اطفال راه اندازی شود تا مشکلات اصلی این مردم برطرف شود.

راستگو با اشاره به این که یکی از توفیقات دولت تدبیر و امید اجرای تحول نظام سلامت است

گفت: روند ساخت بیمارستان تنگستان دارای فضای مناسبی برای ارائه درمان مطلوب مردم در راستای طرح تحول نظام سلامت دارد که پس از تکمیل بیمارستان حوزه درمان در تنگستان بهبود می یابد.

وی، با اشاره به اینکه همدلی و همزبانی در تنگستان محقق شده است گفت: وحدت فکری و عملی خوبی در تنگستان وجود دارد طوری که این همدلی سبب شده مشکلات شهرستان با همفکری و تعامل برطرف شود که لازم است بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی این اتحاد و همدلی تقویت شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار