تابناک کهگیلویه و بویراحمد
این شورا بیشترین نقش را در هماهنگی برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی دارد از اطلاع رسانی تا مهیا سازی سیستم صوتی و سخنران و شعار و ...
کد خبر: ۲۷۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۱ 02 August 2016
12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که در سال 59 با فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.این شورا بیشترین نقش را در هماهنگی برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی دارد از اطلاع رسانی تا مهیا سازی سیستم صوتی و سخنران و شعار و ...
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،حجه الاسلام سید جواد خاضع در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت این روز نشستی خبری با اصحاب رسانه برگزار کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برگزاری مناسبت‌ها و مراسمات ملی و مذهبی حلقه واسطه بین مردم و نظام است.
12 مرداد سالروز تشکیل نهادی که بیشترین نقش در برگزاری مناسبت ها را دارد
حجه الاسلام خاضع  با اشاره به برنامه‌ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف ملی و مذهبی علاوه بر بیان حمایت و تبعیت از نظام و رهبری موجب خنثی شدن تبلیغات منفی دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی توسط شورای هماهنگی موجب پیوند میان نظام و انقلاب می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی و مأموریت شورای هماهنگی در مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله 12 فروردین، 14 و 15 خرداد، 7 تیر، 8 شهریور، 13 آبان، روز جهانی قدس، 9 دی، دهه فجر و راهپیمایی روز قدس است که علاوه بر این شورای هماهنگی برنامه‌هایی خارج از مأموریت مانند محکومیت جنایت آل سعود، دفاع از قرآن و پیامبر و سایر مناسبت‌ها اجرا می‌کند.
خاضع با اشاره به خدمات ارزشمند شورای هماهنگی در طول سی و شش سال از تأسیس این نهاد انقلابی گفت: شورای هماهنگی یک نهاد انقلابی و برخواسته از بطن انقلاب است و از ارکان تبلیغ انقلاب به شمار می‌رود.

خاضع در ادامه به حضور پرشور مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی اشاره کرد و افزود: مردم ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد هر جایی که به حضورشان نیاز بود در صحنه حاضر شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزاری مراسمات ملی و مذهبی را تریبونی برای بیان دیدگاه‌ها و مواضع نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: مراسمات ملی و مذهبی رفراندوم مجددی برای نظام و انقلاب است و حضور پرشور مردم در این رفراندوم آری و رأی مثبت و تجدید بیعت با نظام، انقلاب، امام و رهبری است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد شورای هماهنگی رضایت دارند که این مایه افتخار و مباهات است.

خاضع در ادامه سخنان خود به 17 مرداد روز خبرنگار هم اشاره کرد و با یادآوری این مطلب که خبرنگاران بازوان اجرای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند، گفت: خبرنگار واسط بین مردم و مسؤولان بوده و منعکس کننده مشکلات مردم و جامعه به مسؤولان هستند.

خاضع اراده الهی، رهبری حکیمانه امام(ره) و مردم را سه ضلع ایجاد کننده انقلاب اسلامی در سال 57 دانست و افزود: نظام مقدس اسلامی در طول سی و هفت سال پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده که انتظار می‌رود خبرنگاران خدمات چند دهه نظام اسلامی را به خوبی منعکس کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امروزه هزاران شبکه ماهواره‌ای و فضای مجازی و اینترنتی در حال تبلیغ علیه انقلاب و نظام هستند و هدف آنها هم جدا کردن مردم از نظام و انقلاب بوده که نقش رسانه‌های داخلی برای خنثی کردن این توطئه دشمنان برجسته و مهم است.
در ادامه نشست حجه السلام خاضع در پاسخ به سوالی مبنی بر سخنان وزیر ارشاد در خصوص سخنان امام جمعه بهمئی گفت: استانی که در همه ی عرصه ها بیشترین حضور را داشته است خصوصا مردم بهمئی که واقعا در این خصوص از همه جلوتر بوده اند بی انصافی است که به آنها توهین شود.
وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در روز قدس و 22 بهمن‌ماه گفت: حضور باصلابت مردم در روزهای قدس چند سال اخیر و متقارن شدن آن با فصل گرما نشان از اوج اخلاص و خلوص مردم ایران اسلامی به آرمان‌ها انقلاب است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان حضور مقتدر مردم در مراسم 22 بهمن را رفراندومی دوباره و یک آری دیگر به بقای این انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: هرکجا که این نظام نیاز به مردم داشته است، مردم نیز با تمام وجود آمده‌اند و از این انقلاب دفاع کرده‌اند.

خاضع به برگزاری مناسبت‌های مهم از سوی این نهاد اشاره کرد و گفت: این نهاد وظیفه برگزاری باشکوه مناسبت‌های مهمی ازجمله 12 فرودین ماه روز جمهوری اسلامی ایران، قیام 14 خرداد، 15 خرداد سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب، هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی، هشتم شهریورماه سالروز شهادت دکتر رجایی و باهنر رئیس‌جمهور محبوب و نخستین وزیر با اخلاص انقلاب،13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و از همه مهم‌تر سالروز حماسه بی‌بدیل 9 دی‌ماه و 22 بهمن‌ماه را بر عهده دارد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
بود ونبودش فرقی نمی کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار