نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اختصاص 50درصد ظرفیت فرصت های شغلی شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در این استان به نیروهای بومی مصوبه قانونی است که به درستی اجرا نشده است.
کد خبر: ۲۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 24 April 2015
تابناک بوشهر:  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: در شرایط کنونی 30 تا 35 درصد اشتغال تاسیسات شرکت های وابسته به وزارت نفت در استان بوشهر بومی هستند.

وی با تاکید بر استخدام جویندگان کار استان بوشهر درحوزه نفت ، گاز و پتروشمی یادآورشد: بارها به ضرورت استفاده از نیروهای بومی استان بوشهر درصنایع نفت،گاز و پتروشیم تاکید شده اما این مهم تاکنون به طور کامل عملی نشده است.

صفایی بوشهری با گرامیداشت هفته کار و کارگر اضافه کرد: برای تسهیل فراهم شدن اشتغال جویندگان کار استان بوشهر درحوزه نفت، گاز و پتروشیمی باید از سوی مسوولان زمینه آموزش آنان فراهم شود.

وی بااشاره به آسیب پذیر بودن قشر کارگران اظهارداشت: ازاین رو نباید با تاخیر پرداخت حقوق زمینه مختل شدن وضعیت اقتصادی خانواده های کارگران فراهم شود.

خطیب نماز بوشهر پیروزی مردم یمن در جنگ تحمیلی آل سود را یادآورشد و گفت:با وجود اعلام آتش بس از سوی عربستان باز هم شاهد حملات وحشیانه آنها به مردم مظلوم و بی دفاع یمن هستیم .

وی با اشاره به نهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: شوراها منشا خدمات زیادی هستند و اعضای شوراهای اسلامی با غنیمت شمردن فرصت خدمت به مردم از موقعیت خود نهایت استفاده را برای حل مشکلات مردم ببرند.

امام جمعه بوشهر اظهارداشت: داشتن مدیریت جهادی و دانش بنیان برای حل مشکلات و ارتقا سطح خدمات ارایه شده به مردم شهرها و روستاها پایه و اساس کار شوراها به شمار می رود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار