کد خبر: ۲۷۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 02 August 2016


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: افزایش تولید در واحدهای صنعتی البرز در اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ایرج موفق امشب در همایش تولیدکنندگان مواد غذایی اظهار داشت: شهرستان ساوجبلاغ دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در صنعت دارد و دارای برندهای مختلفی در این حوزه است.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به اینکه توسعه و پیشرفت واحدهای صنعتی یکی از مهمترین اولویت‌های ما برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی است لذا افزایش تولیدات واحدهای صنعتی و تولیدی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا باید مشکلات واحدهای صنعتی در این شهرستان مرتفع شود و با ارائه تسهیلات به آنان مسیر شکوفایی و توسعه را برای آنان هموار کرد.

موفق در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف ما در سال جاری تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است افزود: باید از ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده کرد و تحولات اساسی را در حوزه اقتصاد در منطقه به وجود آورد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه این شهرستان همچنین دارای برند تولید مواد غذایی نیز است افزود: در صنعت غذایی، ما دارای رقبای بسیار زیادی هستیم لذا باید توان خود را در این نوع صنعت ارتقا داده و این صنعت را با توسعه بیشتر همراه کنیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه صنعت غذای ایرانی در آن طرف مرزها استقبال کنندگان بسیاری را دارد خاطرنشان کرد: با توسعه توان خود در این عرصه می‌توانیم محصولات خود در آن سوی مرزها را با رونق بیشتری همراه کنیم.

موفق حمایت از صاحبان واحدهای غذایی را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: با حمایت از واحدهای غذایی می‌توانیم شاهد رشد صادرات محصولات این صنایع در سال‌جاری باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار