آبی ها میزبان پرشورهای جنوبی؛
تابناک تهران - شاگردان علیرضا منصوریان که با تغییر راس هرم کادر مدیریتی خود، هفته کم چالشی را پشت سر نگذاشتند، امروز در حالی به دیدار صنعت نفت نادر دست نشان که پس از چندی راه لیگ برتر را با برزیل ایران در پیش گرفته می روند که این دیدار نقش تعیین کننده ای را برای آبی پوشان تهرانی ایفاگر خواهد بود.
کد خبر: ۲۷۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 05 August 2016

هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان روز جمعه آغاز میشود. تیمهای استقلال تهران و صنعت نفت آبادان هم در این روز مقابل هم قرار می گیرند.

حالا بعد از 1260 روز شاهد جدال مجدد این دو تیم خواهیم بود. استقلال در سه جدال اخیر این دو تیم در لیگ برتر به پیروزی رسیده است.

این دو تیم آخرین بار در تاریخ 3اسفندماه1391 به مصاف هم رفتند که آبی پوشان تهرانی با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیدند.

هر دو تیم در دو هفته ابتدایی از کسب پیروزی ناکام بودند. استقلال با هدایت علیرضا منصوریان پس از تساوی یک-یک خانگی مقابل نفت تهران در اهواز با نتیجه 2بریک به استقلال خوزستان باخت تا با یک امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرند و به شدت تحت فشار باشند.

نفت آبادان هم با دو تساوی بدون گل به دیدار استقلال خواهد آمد. این تیم بعد از تساوی خارج از خانه مقابل صبا و داخل خانه مقابل تراکتورسازی پا به این دیدار می گذارد. نفت هم اگنون با دو امتیاز در رده دهم قرار دارد.

* دو روز قبل از این بازی بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال از سمتش کنار رفت و جای خود را به رضا حسنی خو مدیرکل حراست وزارت وزرش و جوانان داد.

* استقلال در هفته سوم برای اولین بار در ورزشگاه آزادی جلوی چشم تماشاگرانش بازی خواهد کرد و منصوریان می تواند برای اولین بار در لیگ شانزدهم طعم میزبانی را بچشد.

* محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل مشکلی که برای رباط صلیبی پایش به وجود آمد نمی تواند استقلال را در این بازی همراهی کند. محسن کریمی دیگر غایب استقلال در بازی برابر نفت آبادان خواهد بود.

* عقیل اعتمادی دروازه بان تیم نفت آبادان مانند دو هفته گذشته نمی تواند تیمش را در این بازی همراهی کند و همچنین مهاجم برزیلی نفت هم به دلیل صادر نشدن ITC اش قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

* میلاد شعبان لو بازیکن فصل گذشته استقلال تهران با لباس نفت آبادان به احتمال فراوان رودرروی تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

* یازدهمین تقابل استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در روز جمعه برگزار خواهد شد. در 10 دیدار قبلی 5 برد به استقلال رسیده است و 5 برد هم سهم نفت آبادان شده است.

* سه تقابل اخیر این دو تیم در لیگ برتر با پیروزی آبی پوشان تهرانی همراه بوده است.

* نادر دست نشان برای سومین هفته متوالی مقابل تیم هایی بازی می کند که سرمربی شان استقلالی هستند. این سرمربی در هفته نخست مقابل صبای صمد مرفاوی قرار گرفت و سپس به مصاف تراکتورسازی امیر قلعه نویی رفت.

* بهترین برد استقلال برابر صنعت نفت آبادان پیروزی 6بر2 بوده است و در آن سو نفت آبادان یک بار استقلال را با نتیجه 3بر2 از پیش رو برداشت.

* استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل نفت تهران 5بار به میدان رفته است که حاصل آن سه پیروزی و دو باخت است. حالا ششمین تقابل دو تیم در تهران در حالی برگزار می شود که طبق قانون ریاضیات نوبت نفت آبادان است که در آن به برتری برسد.

* نفت آبادان در دو بازی ابتدایی نه گل زده و نه گل خورده است. در آن سو استقلال موفق به ثبت هیچ کلین شیتی نشده و در دو بازی سه گل خورده اما دو گل هم وارددروازه حریفان کرده است.

کاوه رضایی باز هم مهم ترین بازیکن علیرضا منصوریان در بازی برابر نفت آبادان خواهد بود. شماره 9 آبی ها علی رغم اینکه نمایش فوق العاده ای در دو هفته اول نداشته اما با زدن یک گل و دادن یک پاس گل موثرترین بازیکن این تیم بوده است. کاوه در بازی برابر نفت آبادان که استقلال به برد در آن احتیاج دارد مهم ترین مهره خط حمله آبی پوشان است.

در آن سو حسن هوری دروازه بان و کاپیتان نفت آبادان می تواند مهم ترین بازیکن این تیم باشد. هوری در بازی برابر تراکتور سازی چندین بار مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و در دو دیدار ابتدایی توانسته کلین شیت کند.

علیرضا منصوریان این روزها تحت فشار زیادی قرار دارد. سرمربی جوان بعد از اینکه نتوانست در دو هفته ابتدایی تیمش را به پیروزی برساند حالا توسط برخی پیشکسوتان باشگاه مورد انتقاد قرار گرفته و بدون شک در بازی برابر نفت آبادان به دنبال یک پیروزی است تا فشار را از روی شاگردانش بردارد.

نادر دست نشان بر روی نیمکت تیم نفت آبادان کار دشواری را پیش روی خودش دارد. او باید با بازیکنان جوان و جویای نامش زمانی به مصاف استقلال برود که رقیب آبی پوش از هر زمانی بیشتر به برد احتیاج دارد. دست نشان طبق گفته های قبل از بازی اش به دنبال گرفتن یک امتیاز از استقلال خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار