استاندار کرمانشاه روز گذشته به همراه جمعی از مسولین از پروژهای مهم عمرانی وگردشگری،قطار شهری ،مسیر گردشگری بیستون -طاق بستان وبازیافت زباله ونخاله شهری بازدید کردند.
کد خبر: ۲۷۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 06 August 2016




به گزارش خبرنگارتابناک، دکتر رازانی در جمع خبرنگاران در بازدیداز پروژه تونل قطار شهری کرمانشاه گفت:  پروژه قطار شهری کرمانشاه درمرحله نخست به صورت هوایی و در فاز دوم به صورت تونل زیرزمینی اجرا می شود.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء مرحله دوم این پروژه راازتونل میدان آزادی تا میدان فردوسی را اجرا خواهد کرد؛افزود:مسیر قطار سبک شهری کرمانشاه از میدان معلم تا میدان فردوسی به طول 13 کیلومتر است که برای این مسیر 13 ایستگاه در نظر گرفته شده است. در این میان 6.5 کیلومتر به صورت روگذر و در ادامه از سه راه 22 بهمن تا انتهای مسیر به صورت زیرگذر و تونل احداث خواهد شد.
همچنین در ادامه بازدیدازپیرامون مجموعه بازیافت زباله ونخاله ساختمانی ؛استاندار با اشاره به اینکه کرمانشاه جزو معدود شهرهایی است که طرح بازیافت زباله را دارد؛ که زباله های آن بازیافت می شود.اظهارکرد: هم اکنون طرح بازیافت نخاله های ساختمانی به صورت آزمایشی در کرمانشاه در حال اجراست.
استاندار کرمانشاه درادامه این برنامه از مسیر گردشگری ایران باستان (بیستون – طاق بستان)،مجتمع تفریحی وفرهنگی رخش ومجموعه آثارتاریخی بیستون بازدید و از نزدیک به بررسی قابلیت های توریستی اماکن و مجموعه های مختلف پرداخت.این پروژه توسط رازانی در سفر ریاست جمهموری ارایه شده وازپروژه های مورد تاکید دکتر روحانی بود.مسیر گردشگری ایران باستان به طول 25 کیلومتر - حدفاصل میان دو مجموعه بزرگ تاریخی بیستون تا طاق بستان - است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار