سعیدی:
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها باید در جهت ایجاد نشاط اجتماعی و حرکت به سوی توسعه پایدار قلم بزنند.
کد خبر: ۲۷۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 06 August 2016
به گزارش تابناک تبریز، "محمداسماعیل سعیدی"در نشست بررسی مسائل خبرنگاران و اصحاب رسانه در تبریز، هدف از حضور در مراسم روز خبرنگار را بررسی مشکلات این قشر دانست و گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات اصحاب رسانه و خبرنگاران مباحثی همچون بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی، مسکن و یارانه های اختصاصی را در نشستی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت مطبوعاتی وی، بررسی نموده و و تصمیماتی را  اتخاذ کرده است .


وی با اشاره به اینکه رسانه ها باید در ایجاد نشاط اجتماعی و حرکت به سوی توسعه پایدار قلم بزنند، گفت: وقتی صحبت از توسعه پایدار می شود، باید تمام اجزا و عناصر جامعه را در نظر بگیریم.

وی خبرنگاری را حرفه ای سخت و پراسترس برشمرد و گفت:  استرس تنها برای خبرنگاران نیست، کل جامعه ما جامعه ای پر استرس و بی نشاط است و نشاط پایدار نیاز به فرهنگ سازی دارد .

سعیدی افزود: خبرنگارانی که مضطرب و نگران از امنیت شغلی خود باشند، بدون تردید جامعه را نیز دچار استرس و نگرانی کرده و در چنین جوامعی نشاط و شادی معنی و مفهوم واقعی خود را از دست می دهد .

وی تاکید کرد: خبرنگاری با سختی ها و مشقت های زیادی همراه است که با توجه به چنین وضعیتی باید حمایت های ویژه ای از این قشر به انجام برسد .

در ادامه ی این آئین نشست بررسی مسائل خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی،  محمداسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

همچنین آیین گرامیداشت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار فقید مرتضی اعلمی و تجلیل از خانواده ی وی همراه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :