تابناک کهگیلویه و بویراحمد
سهراب امدادی فر در این خصوص گفت امکانات سخت افزاری و فیزیکی همه شهرستان ها دایر شده و یا به زودی احداث می شود.
کد خبر: ۲۷۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 06 August 2016
امروز خبرنگاران میهمان مامورین مالیاتی استان بودند تا از کم و کیف برنامه های این دستگاه آگاه شوند.در این دیدار مدیرکل امور مالیاتی از حسنات اقتصاد مبتنی بر دریافت مالیات و مضرات اقتصاد نفتی و از اجرای طرح بزرگ مالیاتی کشور گفت که این طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال 93 شروع شده است.
سهراب امدادی فر در این خصوص گفت امکانات سخت افزاری و فیزیکی همه شهرستان ها دایر شده و یا به زودی احداث می شود.
وصول 100درصدی مالیات در سال گذشته
مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، 9 میلیارد تومان درآمد مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد وصول شد.

 سهراب امدادی‌فر صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه 100 درصد درآمد مالیاتی در سال‌ گذشته وصول شده است. اظهار کرد: 76 میلیارد تومان در دو سال اخیر به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از محل درآمدهای مالیاتی اختصاص داده اشت.

مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تخصیص‌ها بر اساس شاخص جمعیت و میزان وصول بوده است.

امدادی‌فر اضافه کرد: در چهار ماهه نخست سال 95، تحقق 121 درصد درآمد مالیاتی داشتیم که افزایش آن به دلیل عقب‌ماندگی سال‌های گذشته شرکت‌ نفت بوده است.

وی افزود: سه ماهه نخست سال جاری، 9 میلیارد تومان عوارض از طریق قانون وصول و به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به وضعیت ساختمان این اداره‌کل، اظهار کرد: در یاسوج مرکزی با زیربنا 400 مترمربع و در سه طبقه در کنار ساختمان اصلی در حال احداث است.

امدادی‌فر گفت: در دهه فجر سال گذشته در کهگیلویه ساختمانی این اداره با زیربنای هزار و 200 مترمربع افتتاح شد.

وی با اشاره به استخدام نیروی انسانی در اداره‌کل مالیات، اظهار کرد: 124 نفر افراد دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در این اداره‌کل به کار گرفته شدند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح‌های بخشودگی مالیاتی، اضافه کرد: تا پایان شهریور 95 افرادی یا کارگاه‌های تولیدی که مالیات خود را پرداخت کنند از 100 درصد بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات الکترونیکی، 30 هزار اظهارنامه مالیاتی توسط مردم تکمیل شده است، افزود: سامانه پاسخگویی 1526 در دو ماهه گذشته راه‌اندازی و به صورت 24 ساعته به ارائه خدمات می‌پردازد.
تعامل خوب رسانه ها/دایر شدن ادارات مالیاتی چرام و لنده در مهرماه
در واقع بخش عمده‌ای از عملکرد خوب مجموعه مالیاتی استان در چند سال اخیر مرهون همکاری و تعامل با اصحاب رسانه بوده است.

وی بیان کرد: امسال با تدبیر مقام معظم رهبری  و در پی تأکیدات سال‌های اخیر ایشان به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده که به نظرم نقش اصحاب رسانه در کنار دستگاه‌های اجرایی اقتصادی و در رأس آنها سازمان امور مالیاتی برای عملی شدن این راهکار مدبرانه برای توسعه همه جانبه کشور بسیار پررنگ خواهد بود.

امدادی‌فرد بیان کرد: امروزه یکی از مهمترین اقدامات در راستای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی تکیه بر اقتصاد مبتنی بر درآمدهای مالیاتی به جای اقتصاد مبتنی بر نفت است که سازمان امور مالیاتی کشور در گام اول برای تحقق این امر مهم  اجرای طرح جامع مالیاتی را در دستور کار خود قرار داده که به تبع آن اجرای این طرح در استان ما نیز از سال 93 آغاز شده و تا پایان دی‌ماه سال جاری به طور کامل پیاده‌سازی می‌شود.

وی گفت: طرح جامع مالیاتی با اهداف بزرگی چون شفاف‌سازی مالیاتی، تحقق عدالت مالیاتی، تسهیل فرآیند خدمات‌رسانی به مؤدیان مالیاتی و مستند و مستدل‌سازی نحوه تشخیص، محاسبه و وصول مالیات اجرا شده است.

امدادی‌فرد بیان کرد: برای اجرای طرح جامع مالیاتی، اداره‌کل امور مالیاتی استان، فاز اول را با ایجاد تحولات فیزیکی و فضای اداری مناسب در مرکز و سایر شهرستان‌های استان آغاز کرد که در قالب همین طرح، ساختمان اداره امور مالیاتی شهرستان کهگیلویه با زیربنای یک هزار و 200 متر مربع در سه طبقه و در شان مودیان مالیاتی در سال گذشته راه‌اندازی شد.

وی گفت: همچنین ساختمان‌های اداری شهرستان‌های دنا و بهمئی را هم با تجهیز امکانات لازم در سال گذشته به بهره‌برداری رساندیم و ساختمان مدیریت شهرستان گچساران نیز اکنون با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

امدادی‌فرد تصریح کرد: ساختمان اداره‌کل در مرکز استان هم بر اساس طرح جامع و در شأن مودیان محترم مالیاتی بازسازی شده تا روند ارائه خدمات به مودیان مالیاتی با سرعت بیشتر و به نحو مطلوب‌تری انجام شود.

امدادی‌فرد گفت: به طور متوسط در دو سال اخیر و با اجرای فاز اول طرح جامع مالیاتی، بیش از 100 درصد به فضای فیزیکی ادارات امور مالیاتی در سطح استان اضافه شده است.

وی افزود: همچنین برای تسهیل فرآیند خدمات‌رسانی به شهروندان شهرستان‌های لنده و چرام، ادارات امور مالیاتی این شهرستان‌ها هم تا پایان مهرماه سال جاری راه‌اندازی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
چرا باید محروم باشند ؟؟؟
برای اینکه از ما بهتران در شهر تهران جمع شده اند وبچه و نوه نتیجه هایشان در کانادا و آمریکا خوش می گذرانند
به آنها مربوط نیست که مالیات بدهند یا نه تبصره می زنه باباجانشان به عموجانشان که نه مالیات بگیرند و نه دردسری برایشان بوجود بیاورند بعد به موقع بیایند بشوند آقابالاسر ملت وزیر وکیل استاندار و ..............
مرگ بر رانت ده و رانت خوار و فامیل هایشان !!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار