کد خبر: ۲۷۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 07 August 2016
رئیس شورای اسلامی شهر خاش در آیین با تبریک روز خبرنگارگفت: صداقت و سلامتی در انجام کار از شاخص ترین ویژگی های خبرنگاران است که این ظرفیت در رسانه های این شهرستان و استان وجود دارد.
یارمحمدشهنوازی اظهار داشت: افرادی در جامعه وجود دارند که خود را وقف خدمت کرده و مشکلات مردم را به اطلاع مسئولان می رسانند و یاری گر دولت برای رفع کمبودها هستند.
نادر میربلوچزهی نائب رئیس شورای اسلامی شهر خاش نیز با اشاره به اینکه خبرنگاران مظلوم ترین قشر در جامعه به شمار می روند گفت: دولتها به نیازهای خبرنگاران توجه کافی داشته و از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست می شود قوانینی تصویب کنند که از قشر خبرنگار حمایت و شان این عزیزان در جامعه حفظ شود.
وی ادامه داد: هم اینک برای کمک به رفع مشکلات خبرنگاران خاش نیازمند تشکیل و ایجاد یک صندوق حمایتی هستیم و از ادارات، نهادها و شرکت ها نیز انتظار می رود در حد توان خود حداقل یک خبرنگار را در مجموعه خود مورد حمایت قرار دهند.
حسین ریگی تمندانی عضو شورای اسلامی شهر خاش نیز گفت: خبرنگاران انسانهایی شریف و دلسوز هستند که با گذشتن از جان، مال و زندگی خود به فکر رفع مشکلات مردم بوده و توانمندی های منطقه را به دنیا عرضه می کنند.
شهردار خاش نیز گفت: تعامل خبرنگاران و اصحاب رسانه برای انعکاس عملکرد دستگاهها و معرفی ظرفیتها و توانمندی ها در این شهر ستودنی است.
عبدالمجید تمندانی اظهار داشت: تمامی رسانه ها و سایت های محلی ظرفیتهای برجسته ای در خاش هستند که می توانند با انتشار توانمندی ها و فرهنگ غنی و آداب و رسوم دیدنی و ماندگار این شهرستان چهره ای مثبت از منطقه معرفی تا زمینه جذب سرمایه گذاران و گردشگران فراهم شود.
تیمور کرد زابلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش نیز با اذعان به مشکلات بیمه ای، نداشتن مسکن، کم بودن درآمد و عدم وجود ظرفیتهای شغلی و حمایتی از خبرنگاران گفت: تلاش می شود با تشکیل حداقل یک صندوق حمایتی برای رفع مشکلات و نیازهای خبرنگاران گام برداریم.
با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران خاش در پایان تجلیل شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار