مدیر کنترل کیفی وبهداشت آب وفاضلاب کرمانشاه:
مدیر کنترل کیفی وبهداشت آب وفاضلاب کرمانشاه گفت: آب آشامیدنی کرمانشاه تابعه جز آبهای مطرح وبا مطلوبیت برتر در سطح کشور محسوب می گردد و نیازی به نسب تسفیه گرهای خانگی ندارد.
کد خبر: ۲۷۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 10 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، مدیر کنترل کیفی وبهداشت آب وفاضلاب کرمانشاه با بیان این مطلب که آب شرب کرمانشاه نیازی به استفاده ازنصب تصفیه گرهای خانگی ندارد افزود: با توجه به اینکه آب شرب کرمانشاه از مطلوبیت بالایی برخوردار است لذا، ضرورتی به استفاده از این دستگاه ها نمی باشد و چنانچه کسانی از این دستگاه ها استفاده می کنند بایستی مراقب باشند که موجب آلودگی آب آنها نگردد.

وی با بیان این مطلب که آب آشامیدنی شهرهای استان کرمانشاه دارای سختی قابل قبول و مطلوب است اظهار داشت: نصب سختی گیر، مطلوبیت اب شرب را کاهش می دهد لذا نصب دستگاههای سختی گیر وتصفیه گر آب آشامیدنی در هیچ کدام از شهرهای تابعه توصیه نمی گردد.

صادقی تصریح کرد: برخی از سیستم های تصفیه گر آب خانگی از روش اسموز(RO)معکوس استفاده می نمایند این روش اغلب یون های مفید برای بدن انسان را حذف می نماید ودر شروع راه اندازی ابدا برای دستگاه گوارش وجهاز هاضمه انسان، مفید به نظر نمی رسد.

مدیر کنترل کیفی وبهداشت آب وفاضلاب کرمانشاه با تاکید بر این مطلب که نصب تصفیه گرهای آب چند منظوره توصیه نمی شود بیان داشت: به دلیل لایه بندی در داخل فیلترها باعث جلبک ها وآلودگی آب می گردند.

وی با اشاره به این مطلب که شرکت آب وفاضلاب مسئولیتی در خصوص کیفیت آب آشامیدنی در دسترس، پس از عبور ازدستگاه تصفیه گر آب را نمی پذیرد افزود: متاسفانه پس از استفاده از تصفیه گرهای آب انسان به بو وطمع خاص این تصفیه گرها عادت کرده وکیفیت آب نامطلوب آنها را با علائم ظاهری ومشاهده ای وحسی نمی تواند دریافت نماید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار