معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت:در اربعین امسال تلاش می شود بخش خصوصی نیز در ارائه خدمات مناسب به زائرانی که خواهان دریافت خدمات بهتر هستند فعال شود.
کد خبر: ۲۷۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 13 August 2016

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت:در اربعین امسال تلاش می شود بخش خصوصی نیز در ارائه خدمات مناسب به زائرانی که خواهان دریافت خدمات بهتر هستند فعال شود.

به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری اظهار کرد: بحث اربعین امسال متفاوت تر از سال های گذشته است چون با توجه به لغو سفر حج، گرایش به زیارت عتبات عالیات نسبت به سال های گذشته افزایش خواهد داشت، بنابراین تلاش شده با فراهم کردن زیرساخت ها و امکانات، شاهد برگزاری باشکوه کنگره بزرگ اربعین حسینی باشیم.

وی افزود: موانع و مشکلات اربعین سال گذشته در زمینه خدمات رسانی مطلوب تر به زائران شناسایی شده و در این خصوص تمام توان خود را برای ارائه بهترین خدمات به زائران حسینی بکار خواهیم گرفت.

وی یادآور شد: در این ایام خدمات و امکانات دولتی و نذورات مردمی بصورت رایگان در اختیار زائران قرار می گیرد اما هیچ منعی در خصوص فعال شدن بخش خصوصی و بازار برای ارائه خدمات به زائران حسینی وجود ندارد.

معاون استاندار ایلام گفت: تعدادی از زائران حسینی خواستار دریافت خدمات مناسبی در بخش اسکان و تغذیه هستند که باید با همکاری بخش خصوصی در مسیرهای تردد زائران در شهرستان های استان نیازهای آنان شناسایی و خدمات مناسب به آنها ارائه شود.

وی اضافه کرد: بار سنگین این حرکت عظیم دینی و معنوی بر دوش مردم استان به ویژه شهرستان مرزی مهران است بنابراین مسئولان خود را برای انجام این کار ارزشمند اما سنگین و پرحجم آماده کنند.

کلانتری افزود: باید امکانات خود را به بهترین شکل بسیج کنیم و با تلاش مسئولان استانی و کشوری و مشارکت مردم حماسه ماندگار دیگری را در ایران اسلامی رقم بزنیم.

در ایام منتهی به اربعین حسینی سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از طریق مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری ایلام تردد کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار