آزادگان سرافراز شهرستان خاش به مناسبت گرامی داشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در مراسمی با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار و شماری از مسئولان تجلیل شدند.
کد خبر: ۲۷۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 16 August 2016


به گزارش ایرنا فرماندار شهرستان خاش روز سه شنبه در آیین تجلیل از آزادگان گفت: به برکت وجود رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و مجاهدتهای شهیدان، جانبازان و ایثارگران و نیز رهبری هوشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری، ایستادگی و همراهی ملت بزرگ ایران شاهد عزتمندی کشور در ابعاد مختلف هستیم.
محمداکبر چاکرزهی افزود: دستاوردهای بزرگ و ارزشمند امروز کشور و اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا مرهون تلاشها و تحمل سختی ها از سوی رزمندگان اسلام و ایثارگران در دوران دفاع مقدس است.
امام جمعه شهرستان خاش نیز اظهار داشت: آزادگان ما با ایثار جان و تحمل سختی ها و مشقتها به دنیا نشان دادند که ملت بزرگ ایران از حقوق خود در سخت ترین شرایط دفاع می کند.
حجت الاسلام محمدحسین میری از همگامی و همراهی دولت و ملت برای محقق شدن اهداف مدنظر کشور و تحقق آرمانهای مقام معظم رهبری تجلیل و بیان کرد: ما به این عزتمندی بر خود می بالیم و از طرفی بابت اینکه کشورهای مسلمان و از جمله دولت سعودی گرفتار مکر و فریب و نقشه های دشمنان شده و از تروریست ها و معارضان در کشورهای مختلف حمایت می کند بسیار نگران هستیم.
مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش هم گفت: وجود رهبری معظم انقلاب و خانواده های معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان برای کشور برکت و رحمت است.
وی ادامه داد: امنیت، محبت، وحدت و الفت ملت ایران بی نظیر است و این ویژگی ممتاز عاملی مهم برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی در دنیاست.
مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش هم از اسیران بعنوان سفیران فرهنگی کشور یاد کرد و افزود: تصور دوران اسارت سخت است چه رسد به اینکه یک انسان آن همه سختی و درد را به جان خریده باشد.
سرهنگ اکبر زادهش طلایه، حاج حسن هاشمزهی و حاج صالح محمد کردی تمندانی نیز به بیان خاطراتی از زمان اسارت و تشریح سختی های آن دوران پرداختند.
به گزارش ایرنا در این آیین از آزادگان سرافراز فرمانداری، تعاون روستایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و ارتش در خاش تجلیل شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار