"محمد کریمی" در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان افزود: از این تعداد ٥٠٧ اثر در قالب فیلم کوتاه داستانی، فیلم کوتاه مستند، فیلم انیمیشن(پویانمایی) و نماهنگ و ٣٦٥ فیلمنامه و ٣٦٥ اثر در قالب فیلمنامه در این جشنواره رسیده است.
کد خبر: ۲۸۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 18 August 2016
دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد از ارسال ٨٧٢ اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: تعداد آثار در مقایسه با سال گذشته ١٠ برابر شده است.

"محمد کریمی" در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان افزود:  از این تعداد ٥٠٧ اثر در قالب فیلم کوتاه داستانی، فیلم کوتاه مستند، فیلم انیمیشن(پویانمایی) و نماهنگ و ٣٦٥ فیلمنامه و ٣٦٥ اثر در قالب فیلمنامه در این جشنواره رسیده است.

وی از ارسال ٢٥٥ اثر به جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد خبر داد و خاطرنشان کرد: حدود ٣٠ درصد آثار توسط اعضای کانون‎‎های فرهنگی هنری مساجد تولید شده و به دبیرخانه ارسال شده است.

دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد تصریح کرد: یکی از اهداف مهم جشنواره این است که اعضای کانون‎های فرهنگی هنری مساجد کشور به حوزه فعالیت‎های سینمایی بویژه فیلم وارد شوند و از این ابزار سینما به عنوان هنر هفتم در راستای توسعه مفاهیم دینی بهر‌ه‌مند شوند.

گفتنی است دومین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد ٢٩ مردادماه افتتاح می شود و به مدت سه روز نیز ادامه خواهد داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار