نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی مهمترین مطالبه مردم فارس از رئیس جمهور را کلنگزنی کارخانه آلومینیوم و پالایشگاه شیراز دانست.
کد خبر: ۲۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰ 26 April 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:جعفر قادری بیان داشت: بیش از چندین سال است که نمایندگان مجلس تلاش دارند پروژه های مهم پالایشگاه و کارخانه آلومینیوم سازی استان از سوی دولت مصوب شود ولی تا به امروز هیچ نتیجه ای در برنداشته و هم اکنون مهمترین خواسته مردم کلنگ زنی این پروژه ها در کنار دیگر پروژه های عمرانی است.

وی تاکید کرد: از دولت تدبیر و امید انتظار داریم باتدبیر خود وضعیت صنعتی استان را احیا کنند تا آمار اشتغال در فارس افزایش یابد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی پروژه اتان گیری پالایشگاه شیراز، کارخانه آلومینیوم سازی و همچنین احداث نیروگاه برقی ۱۰۰۰ واتی را مهمترین پروژه های استان دانست و افزود: مسئولان استان باید مصوب شدن این پروژه ها را به عنوان مهمترین مطالبه خود قرار دهند.

قادری سرمایه گذاری در بخش بوتان و میعانات گازی در شیراز را به عنوان یکی دیگراز مطالبات مردم اعلام کرد و گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم اجازه ندهند پالایش فرآورده های نفتی و پالایشگاهی شیراز در دیگر استان ها سرمایه گذاری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار