کد خبر: ۲۸۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵ 21 August 2016
تابناک /  استاندار گیلان با بیان اینکه میزان گازرسانی شهرستان شفت از ۳۲ درصد به ۷۷ درصد رسیده است گفت: متوسط گازرسانی در گیلان ۸۵ درصد است.

محمدعلی نجفی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شفت که با حضور جمعی از مسئولان در فرمانداری شفت برگزار شد با بیان اینکه در آستانه هفته دولت هستیم اظهار داشت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری می‌فرمایند "مردم ولی نعمت ما هستند".

وی با بیان اینکه هفته دولت با یاد شهیدان باهنر و رجایی مزین شده است بیان کرد: هفته دولت بهانه‌ای است که از عملکرد کارگزاران دولت تشکر و قدردانی شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه در ابتدای آغاز به کار دولت ذخیره گندم بین 5 تا 7 روز بود بیان کرد: در استان گیلان ذخیره گندم بین 4 تا 5 روز بود و ما وابسته به واردات گندم بودیم.

نجفی با اشاره به اینکه در ابتدای دولت یازدهم ما با مشکلات تامین منابع مالی مواجه بودیم مطرح کرد: امسال توانستیم بیش از 10 و نیم میلیون تن گندم تولید کنیم و توانستیم در تولید گندم به خودکفایی برسیم در حالی که در گذشته دخیره گندم ما کمتر از 3 الی 4 ماه نبود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و دشمنان منطقه هر لحظه جنگ را به رخ مردم می‌کشیدند، عنوان کرد: با تدبیر مقام معظم رهبری جرأت هیچ نگاهی به ما را نداشتند و امروزه با تدبیر مقام معظم رهبری و حرکت خوب دولت همه تحرکات منطقه با مشورت ایران انجام می‌شود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه حرکت خوبی در گازرسانی به شهرستان شفت انجام شده است تصریح کرد: میزان گازرسانی از شهرستان شفت از 32 درصد به 77 درصد رسیده و متوسط گازرسانی استان حدود 85 درصد است.

نجفی با اعلام اینکه همه شاخص‌های شهرستان شفت باید به میانگین استان برسد مطرح کرد: این حق مردم شفت است و نباید از شهرستان شفت به‌عنوان یک شهرستان محروم نام برده شود.

وی از افزایش شاخص آسفالت در روستاهای استان گیلان خبر داد و گفت: باید از همه فرصت‌ها برای شهرستان شفت استفاده کنیم و نگاه ما این است که پروژه مصلای شهرستان شفت به اتمام برسد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: در 4 سال قبل، بیماران در بیمارستان‌ها بدون پرداخت پول پذیرش نمی‌شدند ولی اکنون بعد از ترخیص، پول را پرداخت می‌کنند.

محمدرضا محسنی, فرماندار جدید شفت نیز در این مراسم اظهار داشت: باید با اعتدال به‌دنبال توسعه در استان باشیم و سعی کنیم از تمامی ظرفیت‌های مادی و معنوی شهرستان برای توسعه آن بهره مند شویم.

محسنی با بیان اینکه باید پروژه‌های باقیمانده شفت به اتمام برسد تاکید کرد: بهترین کمک به دولت این است که زمینه امیدواری در جامعه فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم, در این مراسم محمدرضا محسنی به‌عنوان فرماندار جدید شفت منصوب و از زحمات محمود یونسی فرماندار سابق شفت قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار