فرمانده انتظامی یزد:
فرمانده انتظامی استان یزد از کاهش 60 درصدی سرقت منازل در استان یزد طی فروردین‌ ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 27 April 2015
به گزارش تابناک یزد، ایرج کاکاوند در نخستین جلسه کمیته قضایی و انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به طور قطع نتایج مطلوبی در جامعه بر جای خواهد گذاشت، اظهار داشت: ارتقای شاخص‌های امنیتی در استان یزد بی‌شک حاصل این تعامل ارزنده است.

وی با بیان اینکه شرایط امنیتی در استان یزد مطلوب‌تر شده است، عنوان کرد: شاخص‌های امنیتی در استان یزد ارتقا یافته و شاهد کاهش سرقت و سایر جرایم در استان یزد به گواه آمار هستیم.

کاکاوند با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس، پیشگیری از وقوع جرم است، عنوان کرد: دستگاه قضایی نیز این مهم را از چند سال پیش پیگیری می‌کند و امیدواریم با تعامل به نتایج خوبی در این زمینه دست پیدا کنیم.

فرمانده انتظامی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جرایم به ویژه سرقت در استان یزد کاهش قابل توجهی داشته است، بیان کرد: در اسفند و فروردین به دلیل ویژگی‌های خاص این دو ماه، معمولا جرم سرقت بسیار اتفاق می‌افتد اما خوشبختانه در استان یزد شاهد کاهش آمار سرقت در این دو ماه بوده‌ایم.

کاکاوند ادامه داد: در اسفندماه سال 93 شاهد کاهش هشت درصدی سرقت و افزایش هفت درصدی کشف سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان یزد بوده‌ایم که این امر به دلیل تلاش پلیس و استفاده حداکثری از توان نیروهای پلیس بوده است.

وی یادآور شد: در فروردین ماه نیز میزان سرقت منازل در استان یزد کاهش 60 درصدی داشته که این کاهش آمار در خور توجه است.

فرمانده انتظامی استان یزد همچنین با اشاره به کاهش سایر جرایم در سطح استان یزد عنوان کرد: در حوزه سایر جرایم نیز شاهد کاهش جرم بوده‌ایم و معتقدیم دستیابی به این وضعیت، حاصل تعامل و همکاری خوب دستگاه قضایی با پلیس استان یزد است.

کاکاوند خاطرنشان کرد: به طور قطع پلیس به تنهایی نمی‌تواند از وقوع جرم در جامعه پیشگیری کند و تعامل دستگاه قضایی با پلیس در دستیابی این نیروی خدمتگزار به اهداف و برنامه‌های تعیین شده، تاثیرگذار خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی اردوگاه اجباری ترک اعتیاد در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: راه‌اندازی این اردوگاه در کاهش جرایم حوزه مواد مخدر در استان یزد اثرگذار بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار