استاندار فارس گفت: افتتاح آزاد راه شیراز به اصفهان در هفته دولت سال ۹۷ انجام می شود.
کد خبر: ۲۸۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 24 August 2016
تابناک فارس به نقل از مهر: محمدعلی افشانی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سپیدان تاکید کرد: منابع بسیار محدود است اما اگر با برنامه ریزی مناسب به سمت استفاده حداکثری از انها حرکت کنیم در توسعه اقتصادی تاثیر فراوان دارد.

وی ادامه داد: طی چند سال گذشته کشور با محدودیت های فراوانی به دلیل تحریم ها مواجه بوده اما امروز با تدابیر انجام شده جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه خود را در جهان به دست آورده است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه استفاده از سرمایه گذاری های مختلف در رشد استان بسیار تاثیرگذار است، گفت: در گذشته یکی از مشکلات سرمایه گذاران زمان استعلامات و پاسخگویی از جانب مسئولین بود که امروز با تشکیل کمیته سرمایه گذاری این مشکل برطرف شده است.

افشانی ادامه داد: زمان پاسخگویی به سرمایه گذاران به ۱۵ روز رسیده و اگر قرار بر پاسخ منفی نیز باشد دلیل ان نیز بیان خواهد شد.

وی در خصوص رسیدگی به صنایع کوچک و متوسط نیز گفت: دولت ۱۶ هزار میلیارد تومان به این بحث اختصاص داده که تا به امروز استان فارس در راستای معرفی واحد ها به بانک برای دریافت تسهیلات دارای رتبه بالایی در کشور است.

استاندار فارس در خصوص جایگاه شهرستان سپیدان نیز گفت: کشاورزی و گردشگری دو پتانسیل مهم سپیدان است که باید به بهترین شکل ممکن از انها استفاده شود.

افشانی افزود: زیر ساخت های مناسب در شهرستان سپیدان وجود دارد و باید برنامه ریزی ها در جهت افزایش امکانات و فراهم کردن زمینه حضور سرمایه گذاران باشد.

وی تاکید کرد: زمانیکه روستاها از امکانات مناسب برخودار باشند به طور حتم شاهد مهاجرت آنها به شهرها نیز نخواهیم بود که این مهم در روستاهای شهرستان سپیدان با توجه به داشته های موجود ممکن است.

استاندار فارس یادآور شد: افتتاح آزاد راه شیراز به اصفهان در هفته دولت سال ۹۷ انجام می شود که این مهم برای رشد شهرستان سپیدان و منطقه بیضا بسیار مهم است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
آقای استاندار: راه اهن اهواز-شیراز را پیگیر شو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار