رئیس کمیسیون انرژی مجلس:
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب طرح حمایت از صنعت برق کشور که هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود در توسعه در زیرساخت‌های صنعت برق کمک می‌شود.
کد خبر: ۲۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 27 April 2015
تابناک بوشهر: علی مروی ظهر امروز در حاشیه بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر به اتفاق اعضای کمیسیون انرژی اتمی بوشهر با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی برای توسعه نیروگاه اتمی بوشهر از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند اظهار داشت: نیروگاه اتمی بوشهر نماد اقتدار و قدرت دانشمندان ایرانی در ابعاد فناوری و علمی است و همواره مورد حمایت مجلس قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس از نیروگاه اتمی بوشهر در راستای بررسی مشکلات این مرکز انرژی است گفت: این بازدید به منظور بررسی مشکلات و نحو حمایت مجلس شورای اسلامی به توسعه نیروگاه اتمی بوشهر صورت گرفته است .

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزا رت نیرو 33 هزار میلیارد تومان به نهادهای مختلف بدهکار است تصریح کرد: پرداخت طلبی نیروگاه اتمی بوشهر، این مهم می‌تواند زمینه‌ای برای تامین هزینه ساخت نیروگاهی جدید فراهم کند.

مروی با بیان اینکه تصویب طرح حمایت از صنعت برق کشور نقش مهمی در پرداخت بدهی وزارت نیرو به دستگاههای طلبکار دارد گفت: طرح حمایت از صنعت برق کشور که هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود با تصویب آن در توسعه در زیر ساخت‌های صنعت برق کمک می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات و موانع نیروگاه اتمی بوشهر با تصویب قوانین جدید برطرف می‌شود بیان کرد: برای برطرف کردن مشکلات و موانع خاص آن باید قوانین خاص برای آن تصویب شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  بااشاره به اینکه برای حل مشکلات نیروگاه اتمی بوشهر در برنامه ششم از طریق تصویب قوانین تدبیر می‌شود افزود: پس از ارائه مشکلات نیروگاه اتمی بوشهر به صورت مکتوب به کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و تصویب قوانین خاص برای اجرا در برنامه ششم توسعه ارائه می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار