زهرا بهادران به عنوان مسئول جدید انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شیروان معرفی و از زحمات مهدی ترخاصی مسئول سابق این انجمن قدردانی شد.
کد خبر: ۲۸۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 03 September 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ احمد زیبایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان ضمن اعلام این خبر افزود: هنر مهمترین ابزار برای اندیشه و بهترین سپر در برابر تهاجم فرهنگی است و هنرمند زمانی اوج می گیرد و ماندگار می شود که هنرش در خدمت تعالی فرهنگ، اخلاق ،جامعه و انسان قرار بگیرد.

وی در ادامه جلسه افزود:سال ٩٥ اولویت اول اداره شهرستان آماده سازی و تقویت زیر ساخت های نمایشی است و در صورت تخصیص اعتبار  تجهیز نور ، صوت  و اتاق گریم آمفی تئاتر مجتمع غدیر انجام خواهد شد.

زیبایی خاطر نشان کرد : در ٢ سال گذشته رشد و جهش قابل ملاحضه ای در نمایش شهرستان  اتفاق افتاده و خروجی آن افزایش  قابل ملاحضه اعضای انجمن و تعداد گروه های فعال شهرستان و افزایش کمی و کیفی تولیدات نمایشی در سطح شهرستان است.
زهرا بهادران دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه مشهد و از کارگردانان مطرح شهرستان شیروان است که به عنوان رابط انجمن هنرهای نمایشی استان و مسئول انجمن نمایشی شهرستان شیروان انتخاب و معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار