پیش بازی استقلال- ماشین سازی
به گزارش تابناک تبریز، تیم های استقلال و ماشین سازی در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18:45 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد.
کد خبر: ۲۹۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 10 September 2016
به گزارش تابناک تبریز، تیم های استقلال و ماشین سازی در چارچوب هفته پنجم  لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18:45 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد.
 
هفته  پنجم لیگ برتر
یکشنبه 21 شهریور، ساعت 18:45
ورزشگاه  آزادی تهران
 
استقلال تهران:
 
استقلال با هدایت منصوریان نتوانسته در چهار بازی قبلی خود خواسته هواداران خود را کسب کند و هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌ است و با دو امتیاز در رده پانزدهم جدول 16 تیمی لیگ برتر قرار گرفته‌ است.

در تعطیلات یک ماهه لیگ استقلال دچار تغییر مدیریتی شد و در نهایت افتخاری به کرسی مدیرعاملی استقلال تکیه زد.

استقلال برای رفع مشکل دفاعی خود حق‌دوست و پادوانی را جذب کرد تا  نمایشی متفاوت از چهار هفته گذشته را ارائه دهد.شاید این بازی تحت سایه بازی دربی  هفته بعد پایتخت باشد و شاگردان منصوریان با احتیاط بیشتر در این بازی حاضر شوند تا با کسب امتیاز امید خود را برای بازی بزرگ پایتخت حفظ کنند.

ماشین سازی

ماشین سازی که پس از بیست سال توانست جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند با جذب منطقی بازیکنان به خوبی ایرادات خود را رفع کرده و می تواند نماینده شایسته ای برای استان باشد. 
شاگردان خطیبی در یک ماه وقفه لیگ برتر دچار حاشیه فسخ قرارداد رافخایی و سعید دقیقی شدند. نبود این دو بازیکن که در خط هجومی ماشین سازی بازی می کردند شاید خطیبی را در ادامه لیگ با مشکل گل زنی روبرو کند.
 
 استقلال با 2 امتیاز در رده پانزدهم و ماشین سازی با 5 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته اند.
تورج حق وردی به همراه محمدرضا ابوالفضلی، سجاد طوری و حسن اکرمی، قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
یاشاسین ماشین ... یاشاسین آذربایجان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار