رئیس شورای اندیشه و همفکری بسیج ادارات سپاه اردبیل گفت: باید الگوی سبک اداری از مصرف زدگی صرف به سمت یک رفتار انقلابی توام با عقلانیت حرکت کند.
کد خبر: ۲۹۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 11 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، سید اکبر هاشمی در مراسم معارفه رئیس شورای اندیشه و همفکری بسیج ادارات سپاه اردبیل اظهار کرد: شورای اندیشه و همفکری، بازوی توانمند بسیج در رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه  تصریح کرد: در عصری که  در آن به ‌واسطه تسلط شبکه‌های مجازی؛ آفتاب در سرزمین مجازی ابر قدرت‌ها هیچ وقت غروب نمی‌کند و آنان رفتار مردم را جهت می‌دهند باید هوشمندانه عمل کنیم.

رئیس شورای اندیشه و همفکری بسیج ادارات سپاه اردبیل گفت: غلبه سازمان‌ها و ادارات بر همه شئون زندگی محرز است و به اذعان برخی قرن حاضر، قرن جامعه سازمانی است.

معاون بانک مسکن استان اردبیل تصریح کرد: ضرورت هم‌اندیشی و همفکری، برای هم‌افزایی و رسیدن به پدافند غیرعامل در حوزه رفتاری و اداری را یک حرکت جهادی می‌دانیم.

هاشمی جهت حرکت را بسیار مهم‌تر از سرعت حرکت دانست و گفت: خیلی‌ها با سرعت زیاد به سمت بیهودگی حرکت می‌کنند به همین خاطر، ما تغییر الگوی سبک زندگی اداری از حیث مصرف انرژی سرمایه انسانی، اوقات و تمرکز اذهان و رفتار را یک انقلاب اداری می‌دانیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی به واسطه رفتار کارگزاران حاکمیت، روش و منش درست آن‌ها مورد صیانت و توجه جدی قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اندیشه و همفکری بسیج ادارات سپاه اردبیل شهدا را نخبگان و هوشمندان زمان خود دانست و تصریح کرد: شهدا به خاطر استقرار و تثبیت حاکمیت الله، جلوگیری از رفتار فرمایشی و مالکانه، جان‌فشانی کرده‌اند تا به فرمایش بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی که حفظ نظام از اوجب واجبات است، جامه عمل بپوشانند.

وی شورا را مظهر گفتمان سازی ولایی برای رسیدن به اقدام و عمل در تمام حوزه‌ها و به ویژه اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت:  ما این اصل را مولفه مهم برای جلوگیری از شکاف ادراکی و اقتصاد رفاقتی می‌دانیم.

سید هاشمی گفت: در این راه، مدافعان حریم ولایت دچار هجمه خواهند شد زیرا باد با چراغ خاموش کاری نداشته و اگر در سختی باشیم بدانیم که روشنیم و یک اصل مهم اینکه قدرت درون، قدرتمندتر از قدرت جسمانی است.

وی ادامه داد: به همین دلیل یک عده همیشه قطار در حال حرکت را سنگ باران می‌کنند شورا باید مکانی برای تضارب افکار و اندیشه و محلی برای کمک به اجرای بهینه مدیریت یکپارچه شهری باشد تا از هدر رفت منابع جلوگیری شود.

رئیس شورای اندیشه و همفکری بسیج ادارات سپاه اردبیل در ادامه شورا را در نظام اسلامی جزو اسناد بالادستی دانست و بیان کرد: به تعبیر قرآن کریم افراد ولایی کسانی هستند که دعوت پروردگار خود را پاسخ داده، نماز میگزارند و کارشان بر پایه مشورت است «والذین استجابوا لربهم واقامواالصلوه وامرهم شورای بینهم» یعنی کسانی که در برپایی امامت واطاعت از امام، فرمان خدای خویش را اجابت می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار