دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تبریز
کارگران ایرانی همراه فراتر از سایر کارگران عالم شایستگی خود را نشان داده اند و با حضور در صفوف مقدم مبارزه با رژیم منحوس پهلوی و هشت سال نبرد علیه باطل نشان دادند که نه تنها به فکر رفاه مردم و جامعه هستند بلکه بلکه حاضرند از دین و آرمان هایشان در عرصه های محتلف دفاع کنند.
کد خبر: ۲۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 29 April 2015

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز،  دکتر محسن رضایی ظهر امروز در مراسم یادوراه 14000شهید جامعه کارگری کشورکه با همت بسیج کارگری  در تبریز تشکیل شده بود ضمن عرض تبریک فرارسیدن روز کارگر و بسیج کارگری بیان کرد: کار و کارگر در قانون و مکتب اسلام جایگاه بزرگی دارد، همه می دانند پیامبر خدا روزی کارگری را دیدند و oست های او را بوسیدند.

وی  با بیان این که در هیچ دین و مکتبی به اندازه اسلام به کار و کارگر اهمیت داده نشده است، اظهار داشت:کارگران ایرانی همراه فراتر از سایر کارگران عالم شایستگی خود را نشان داده اند و با حضور در صفوف مقدم مبارزه با رژیم منحوس پهلوی و هشت سال نبرد علیه باطل نشان دادند که نه تنها به فکر رفاه مردم و جامعه هستند بلکه بلکه حاضرند از دین و آرمان هایشان در عرصه های محتلف دفاع کنند.

وی افزود: 14000 شهید جامعه کارگری بیانگر اعزام ده ها هزار کارگر به جبهه و جنگ است، این شأن کارگر ایرانی است و نشان دهنده این که کارگر ایرانی تنها به حرفه کارگری نپرداخته است، کارگر ایرانی در صحنه خون و آتش حاضر شد و به دفاع از وطن خود پرداخت.

رضایی گفت :شهدای کارگر نتوانستن در مقابل تجاوز دشمن بی تفاوت باشند و تعلق خاطر به اسلام و میهن آنها را به سوی جبهه اعزام کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: کارگران ایرانی تنها کارگر کارخانه ها و صنایع نیستند بلکه کارگران معمار بزرگ انقلاب هستند و همواره به فکر تولید هویت ملی ایران هستند و این مقام بالایی برای کارگران است.

رضایی با اشاره به حوادث منطقه و ورود کشورهای غربی به بهانه های مختلف به سرمزن های اسلامی اظهار داشت:مگر کوشرهای اسلامی چه تهدیدی برای آنها دارد؟این مسئله ی خیلی مهمی است که مردم باید فلسفه اش را بدانند که البته مردم ایران با حضور در راه پیمایی ها و انتخابات و عرصه های دیگر همواره شعور و آگاهی خود را نشان داده اند.

وی با بیان این که دنیای غرب، فقط و فقط نمی خواهد اسلام پیشرفت کند و از پیشرفت اسلام هراس دارد، اذعان داشت: استکبار جهانی خود را طرفدار حقوق بشر و دموکراسی نشان می دهد ولی در عمل پشت سر دیکتاتورهایی همچون صدام می ایستد و با تجهیز و تسلیح او را روانه 8 سال جنگ با کشوری همچون ایران می کند که طرفدار دموکراسی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بعد از جنگ ایران و عراق همین آمریکا چطور شد که به بهانه شرارت صدام در حمله به کشور کویت به کشور عراق حمله کرد؟

رضایی اظهار داشت: امروز وضعیت کشور عربستان همانند کشور عراق قبل از حمله به ایران است و آمریکا و دست نشانده هایش آل سعود را وسیله ای برای رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه کرده اند و دیری نخواهد پایید که آل سعود نیز به سرنوشت صدام مبتلا خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: همه تلاش استکبار برای جلوگیری از پیشرفت ایران است آنها از عزت و اقتدار ایران اسلامی و این که ایران به قدرت بزرگ در منطقه تبدیل شود در هراس هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 اظهار داشت: این مذاکرات یک نوع آزماشیی برای صادق بودن کشور آمریکا با مردم و کشور ایران ا ست که رهبر معظم انقلاب هم در بیانات خود به این موضوع اشاره داشتند که خطاب به امریکا گفت شما حداقل یک پرونده را صادقانه حل کنید بعد سراغ پرونده های دیگر برویم.

رضایی تصریح کرد: اوباما هم می داند و حتی صراحتا اعلام داشته که یا باید تحریم های علیه ایران را تشدید کنیم و یا وارد جنک با این کشور شویم و یا این که در مذاکرات به نتیجه مثبتی برسیم.

وی گفت: آنها از فشار اقتصادی بر علیه ایران واهمه دارند و می ترسند که همانند 8 سال جنگ تحمیلی کاری از پیش نبرند و از طرفی هم از توان نظامی ایران واهمه دارند پس هیچ راهی جز مذاکره با ایران را ندیدند ولی سعی دارند که در این مذاکرات حداکثر امتیاز را ایران بگیرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: حال که دشمن سعی در از بین بردن عزت و اقتدار ایران است ما چه وظایفی داریم؟ مسلما حفظ آرمانها مجاهدتی عظیم می خواهد که شهدا راه را برای ما باز کرده اند و مسیر را نشان داده اند و پشتوانه را فراهم کرده اند .

رضایی تصریح کرد: دشمن از این که نسل ج.ان ما همانند شهدا بار بیاید هراس دارد و برای همین است که همواره علیه رزمندگان اسلام فضاسازی می کند.

وی در ادامه با بیان این که باید رابطه کار و کارفرما در کشور تغییر کند، افزود: باید در صنعت، کارخانجات و وزارت ها مسئولیت اجتماعی شکل بگیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز کشورهای غربی به این نتیجه رسیده اند که برای رسیدن به سود بیشتر درکارخانجات و صنایع باید دنیال برند باشند یعنی این که به وضعیت کارگران و خانوده هایشان برسند آن موقع است که معتبر می شوند و تقاضا برای محصولات افزایش یافته و به سود بیشتری می رسند.

رضایی گفت:ما دار اسلام فراتر از این را داریم و نمونه بارز برادری، اخلاص را در بین رزمندگان در 8 سال دفاع مقدیس دیدیم و ما در حال حاضر بدون مجاهدت برزگ قادر به کنار زدن موانع نیستیم و نیاز هست که کارفرما با کراگران و کارگران با کارگران احساس برادری و ایثار داشته باشند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :