زیرپا گذاشتن قانون جلوی چشم ناظران قانون؛
تابناک: کارخانه سنگ شکن دالانکوه چادگان، در حالی جلوی چشمان ناظران قانونی این کار را انجام می دهد که نابودی گونه های گیاهی، انقراض گونه های جانوری منطقه را هم در پی دارد.
کد خبر: ۲۹۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 14 September 2016
تابناک اصفهان: کارخانه سنگ شکن شهرستان چادگان چندی است که با اقدامات خود طبیعت و محیط زیست این منظقه را تحت تاثیر قرار داده است و تاکنون اقدامات ضدمحیط زیستی این کارخانه کنترل نشده است و همچنان نابودی گونه های گیاهی نادر منطقه دالانکوه ادامه دارد.
 
رئیس اداره محیط زیست شهرستان چادگان که به عنوان متولی حفظ محیط زیست منطقه از اقدامات این کارخانه گلایه دارد می گوید: گونه های گیاهی نادر دالانکوه که در مجاورت این کارخانه قرار دارد، در معرض نابودی است.

 
 
 مجتبی حاجتی به عدم نصب دستگاه فیلتراسیون در خروجی هوای این کارخانه اشاره می کند و می افزاید: گونه های گیاهی گون، درمنه ، آنغوزه ، آویشن ، جاز ، کما، جاشیر، موسیر و تره کوهی در خطر نابودی قرار گرفته اند اما همچنان این کارخانه بدون در نظر گرفتن استانداردهای زیست محیطی به کار خود ادامه می دهد.
 
کارخانه سنگ شکن دالانکوه چادگان، در حالی جلوی چشمان ناظران قانونی این کار را انجام می دهد که نابودی گونه های گیاهی، انقراض گونه های جانوری منطقه را هم در پی دارد.
 
کارخانه سنگ شکن دالانکوه به لحاظ موقعیت جغرافیایی در غرب منطقه حفاظت شده قمیشلو قرار گرفته است که همین مسئله می تواند دامنه بحران زیست محیطی ایجاده شده را تا این منطقه نیز گسترش دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار