دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان:
دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: ایجاد نشاط انقلابی مبتنی بر نشاط معنوی از وظایف اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان است.
کد خبر: ۲۹۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 19 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حامد علامتی علما در مراسم تودیع و معارفه مسئول انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه اظهار داشت: ساختار جامعه اسلامی پس از پیروزی انقلاب به تعبیر امام راحل(ره) بر ایجاد نهادهای انقلابی و از جنس مردم بود.
وی با اشاره به تشکیل نهادهای مردمی همچون جهاد سازندگی، بنیاد مستضعفان، بسیج و... در نظام گفت: در حوزه تعلیم و تربیت از ظرفیت دانش آموزان استفاده شد و نهاد امور تربیتی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به فرمان حضرت امام(ره) و تلاش شهیدان رجایی و باهنر تشکیل شد.
علامتی با ادامه توضیحات گفت: امروز اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با این نگاه و تفکر در راستای تربیت نیروهای ارزشی اسلامی فعالیت دارد.وی ایجاد نشاط انقلابی مبتنی بر نشاط معنوی و حضور در میادین انقلابی را دو محور فعالیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی در راستای نیروسازی و جریان سازی به عنوان دو رسالت بزرگ دانست.
دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: اعضای اتحادیه افسران جنگ نرم هستند و در رویارویی با استکبار تحت زعامت رهبری حرکت خواهند کرد و متولی این اتحادیه در استان کرمانشاه نماینده ولی فقیه است.
علامتی بیان کرد: تغییر مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان کرمانشاه به این دلیل است که مسئول این نهاد بیش از ۷ سال نمی تواند در این موقعیت باشد.
این مسئول از عدم حضور معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این نشست انتقاد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار