امام جمعه کرمانشاه:
امام جمعه کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن عید غدیر، از آن به عنوان مادر عیدها یاد کرد و گفت: عید غدیر اساسی ترین و مهم ترین عید مسلمانان است.
کد خبر: ۲۹۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 19 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، آیت الله مصطفی علما روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران استان که در حسینیه دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: عید غدیر عید بزرگ ولایت است و تمامی عیدها در پرتو آن معنا پیدا می کنند.
وی افزود: عید ولایت همچون روحی است که در کالبد اسلام دمیده شد و باعث کامل شدن این دین آسمانی شد.آیت الله علما؛ همچنین بر معرفی هرچه بهتر عید غدیر به عموم مردم و بخصوص نسل جوان تاکید کرد و گفت: این عید دارای اهمیت بسیار زیادی است و بحث های زیادی روی آن می توان مطرح کرد.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه ضمن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه بانوان، ایمان و تقوا را دو سرمایه مهم انسان ها یاد کرد و افزود: اگر طلاب به این دو سرمایه مهم توجه بیشتری داشته باشند خواهند توانست در مسیر رسیدن به اهداف خود موفقتر عمل کنند.
وی خاطرنشان کرد: تقوا پشت سر ایمان قرار دارد و سرمایه گرانبهایی است که همواره به کار می آید و انسان را در مسیر سعادت و خوشبختی قرار می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار