مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از رشد جمعیت دانش‌آموزان پایه اول در این استان و در سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۲۹۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 21 September 2016
خسرو ساکی صبح امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها که در مدرسه فاطمه زهرا(س) برگزار شد،‌ اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان و افزایش سرانه‌های آموزشی یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به درستی و با تدابیر و برنامه‌ریزی‌ها عملیاتی شود.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید   شاهد رشد بیش از 3 درصدی جمعیت دانش‌آموزان ابتدایی البرز هستیم، گفت: همین امر می‌طلبد تا فضا و سرانه‌های آموزشی در این استان نیز با رشد مواجه شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه باید به سمت یک شیفته شدن مدارس در این استان پیش برویم، بیان داشت: برای توسعه فضاهای آموزشی لازم است تا از توان و ظرفیت‌های خیران استفاده کنیم تا بتوانیم به اهداف موردنظر در این زمینه دست پیدا کنیم.
ساکی تأکید کرد: البته استان البرز با مشارکت خیران توانسته بسترهای لازم را برای توسعه فضاهای آموزشی در این استان فراهم کند که البته رشد جمعیت در این استان می‌طلبد تا به این میزان بسنده نکرده و توسعه کلاس‌های درس را در اولویت قرار دهیم.
وی با اشاره به ورود 42 هزار و 700 دانش‌آموز پایه اول و 20 هزار نوآموز پیش‌دبستانی در 8000 هزار کلاس درس خاطرنشان کرد: حمایت از آموزش و پرورش و توسعه و ساخت مدارس در استان البرز از مهمترین اولویت‌های مسؤولان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار