رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: برنامه محوری و نظم باید به بدنه فوتبال خراسان رضوی تزریق شود.
کد خبر: ۳۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۳ 03 May 2015
محمد مهدی برادران در مراسم انتخاب مرد سال فوتبال خراسان در تالار همایش‌های صدا و سیمای خراسان رضوی، اظهار داشت: امیدواریم پهلوانان ورزشی ما سیره امام علی(ع) را در دستور کار خویش قرار دهند.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: جشن امروز به همت هیئت فوتبال استان تدارک شده و باید به عنوان خادم فوتبال استان قدردان تمامی دست اندرکاران آن باشیم.

برادران افزود: خانواده فوتبال استان با همه فراز و نشیب‌های سال قبل امروز دور هم جمع شدند تا با امیرالمومنین (ع) تجدید بیعت کنند؛ پیام جشن ما وفاق جمعی برای نشاط اجتماعی و اخلاق علوی در سایه سار بارگاه علوی است، رقابت انتخاب برترین‌ها بهانه‌ای برای تعمیق رفاقت‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: ایده جشن توسط کمیته برنامه هیئت داده شد و امیدواریم برنامه محوری و نظم به فوتبال استان بازگردد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: مجهزترین استادیوم فوتبال کشور توسط آستان قدس رضوی در مشهد مقدس احداث شده است، از ستاره‌های تیم 98 نیز بابت حضور در این برنامه‌ها باید تشکر ویژه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه همه فوتبال این استان یک خانواده هستند و برای اعتلای آن تلاش می‌کنند، تاکید کرد: این برنامه با تمام نقاط ضعف و قوتش به پایان می‌رسد و سال آینده در 13 رجب مجدد برگزار می‌شود؛ امیدواریم در این مدت در مسیر اعتلای فوتبال استان گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار