کد خبر: ۳۰۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 27 September 2016


همایش مبارزه با عرضه لوازم قاچاق در کرج با حضور مسئولان کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن سرابیان در همایش اجرای طرح کشوری مبارزه با عرضه لوازم خانگی آرایشی و بهداشتی قاچاق که پیش از ظهر سه شنبه در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: طرح کشوری مبارزه با قاچاق لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، آرایشی و بهداشتی با همکاری و تعامل خوب سازمان تعزیرات حکومتی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ابتدای مهر در سراسر کشور و با محوریت اصناف آغاز شد.

وی افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح پیشگیری، آموزش و اطلاع رسانی برای کسبه انجام می شود که همکاری خوبی تاکنون وجود داشته و امید است ادامه یابد.

مدیرکل نظارت بر هماهنگی گشت های مشترک تعزیرات حکومتی کشور بیان کرد: در مرحله نخست طرح با همکاری اصناف نسبت به جمع آوری کالاهای قاچاق اقدام کرده و اصناف از فروش کالاهای غیر مجاز خودداری خواهند کرد.

وی گفت: در مرحله دوم، سازمان تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان دستگاه های نظارتی در قالب گشت های مشترک در بازارهای پرتردد و محل های عرضه، حضور فعال و مستمر خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف، پس از تشکیل پرونده توسط دستگاهای نظارتی، روسای شعب تعزیرات در محل تخلف نسبت به صدور حکم برابر قوانین اقدام می کنند.

سرابیان تاکید کرد: با توجه به اینکه مرحله نخست طرح با محوریت آموزش اصناف و برگزاری همایش انجام می شود، تاکنون برخوردی نداشته و در این فاز ورود نکرده ایم.

وی بیان کرد: در مرحله دوم، در صورت مشاهده متخلفان، برخورد قانونی با آنان انجام شده و نسبت به ارائه آمار اقدام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار