کد خبر: ۳۰۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 02 October 2016


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برای ارزیابی پروژه مهر 297 مورد بازدید از مدارس این ناحیه انجام شد.

وحید یعقوبی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دراین بازدید ها بر آموزش کیفی و ایجاد بستر های مناسب آموزشی - تربیتی توسط همکاران فرهنگی در مدارس تاکید شد.

وی خاطرنشان شد: در این بازدیدها از نقش مهم نظام تعلیم و تربیت به کلام امام خمینی (ره) ، رهبر معظم انقلاب و توصیه بزرگان دین مبین اسلام و قرآن در زمینه علم آموزی برای دانش آموزان و معلمان مطالبی ارائه شد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج در ادامه به نامگذاری سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل اشاره کرد وگفت: در سنگر علم و دانش که تولید اندیشه و خلاقیت ها در آن شکل می گیرد لازم است معلمان و دانش آموزان برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در ایران اسلامی بکوشند.

یعقوبی گفت: وظیفه اصلی آموزش و پرورش برای تحقق اقتصاد مقاومتی، فرهنگ سازی در بین دانش آموزان و انتقال آن به خانواده هاست که این مهم در نشست با معلمان مورد تاکید قرار گرفت.

وی در ادامه به نقش مهم خیرین ، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی در بهسازی و آماده سازی فضا های آموزشی در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج اشاره کرد و گفت: اگر این حمایت ها صورت نمی گرفت ، شرایط مناسب برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 96-95 با کیفیت بالای کاری - اجرایی امکان پذیر نبود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از تلاش همه فرهنگیان ناحیه به ویژه اعضای ستاد پروژه مهر در اداره و مدارس قدر دانی کرد و افزود: در این بازدیدها نقاط قوت و ضعف پروژه مهر 95 ، نیاز سنجی مدارس نیز انجام شد.

وی ادامه داد:دراین بازدید ها برای دانش آموزان در زمینه شعار سال تحصیلی 96-95 در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرج که همان قانونمداری، انضباط و بهره وری است نیز مطالب لازم برای دانش آموزان و همکاران بیان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار