تابناک: با حضور جمعی از مسئولان استانی و معاون راه و شهرسازی، یک هزار و ۷۸۰ واحد مسکن مهر و سه مدرسه در شهر جدید بهارستان افتتاح شد.
کد خبر: ۳۰۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 03 October 2016
به گزارش تابناک اصفهان، با حضور جمعی از مسئولان استانی و معاون راه و شهرسازی، یک هزار و ۷۸۰ واحد مسکن مهر و سه مدرسه در شهر جدید بهارستان افتتاح شد.کل سهمیه بهارستان برای مسکن مهر ۱۱ هزار واحد و ساخت این واحدها بر عهده شرکت عمران بهارستان است.

موقعیت پروژه‌های مسکن مهر که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت، شامل پگاه نقش جهان ۲ با ۱۹۲ واحد، نگین آبشار با ۸۸، سایان سطح یک با ۱۲۸، سایان ۲ با ۲۰۸ واحد، سایان ۳ با ۱۲۸ واحد، بتن ایران ۲۰۸، آتش باد ۶۴، عمران نقش جهان ۱۹۲، ایلیا عمران ۴۸، دنایول ۹۲، سرافراز ۱۴۴، جهان سازه ۱۶۰ و عرش افراز صنعت با ۱۲۸ واحد است.
 
همچنین سه مدرسه شامل مدرسه ۱۸ کلاسه حجاب با زیربنای یک هزار و ۹۶۵ مترمربع و  هزینه ۱۷ میلیارد ریال، مدرسه ۱۲ کلاسه بهشت با زیربنای دو هزار و ۹۱۷ مترمربع و ۱۸میلیارد ریال، و مدرسه ۱۲ کلاسه حکیم فردوسی با زیربنای دو هزار مترمربع و هزینه ۲۲ میلیارد ریال افتتاح شدند.
 
امروز همزمان با افتتاح ۱۷۸۰ واحد مذکور در شهر بهارستان، خط واحد اتوبوسرانی مسکن مهر نیز راه‌ندازی شد.
 
در این مراسم استاندار اصفهان، از ساخت 210 هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان از ابتدای اجرای این طرح سخن گفت و افزود: از این تعداد 160 هزار واحد شهری و 50 هزار واحد روستایی بود.
 
وی ادامه داد: تنها 12 هزار واحد دیگر مسکن مهر در اصفهان برای واگذاری باقی مانده است که این تعداد نیز تا پایان سال تکمیل خواهد شد.
 
رسول زرگرپور با بیان اینکه پیشرفت این طرح از تعهد دولت به تکمیل پروژه حکایت دارد، افزود: با وجود همه مشکلات اما دولت در ایفای تعهد خود به اجرای این طرح پایبند بود.
 
وی تصریح کرد: واحدهای افتتاح شده مسکن مهر دارای مشکلاتی است که باید این کمبودها نیز با همیاری دستگاه ها برطرف شود.
 
استاندار اصفهان به کمبود مدرسه، مسجد، کلانتری و دیگر دستگاه های خدماتی در این پروژه اشاره داشت و گفت: مسکن مهر شهرهای جدید دارای کیفیت بیشتری نسبت به سایر مکان هاست و خدمات زیربنایی و روبنایی آن قابل قیاس با دیگر پروژه ها نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار