کد خبر: ۳۰۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 05 October 2016


رئیس پلیس اشتهارد گفت : سارقان سرقت نافرجام طلا فروشی دراین شهرستان در چندین عملیات جداگانه در استان های قم و همدان دستگیر شدند .

سرهنگ مصطفی جوکار روز چهارشنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا افزود : در16 شهریور ماه سال جاری چهار سارق که چهره خود را با نقاب پوشانده و مسلح به سلاح گرم بودند به یک مغازه طلافروشی در اشتهارد حمله کردند .

وی اضافه کرد : بنا به اظهارات صاحب طلافروشی ، یک دستگاه خودرو پژو که پلاک آن نیز مخدوش شده بود از دقایقی قبل از حادثه در مقابل طلافروشی پارک شده و سرنشینان آن که چهار نفر بودند به صورت نوبتی از خودرو پیاده و پس از بررسی موقعیت محل مجددا سوار خودرو می شدند .

جوکار افزود : صاحب طلافروشی که احتمال می داد افراد مذکور قصد حمله به مغازه وی را دارند ضمن تماس با پلیس 110 از مغازه خارج می شود تا جلوی حمله احتمالی سارقان را بگیرد که در این لحظه دو نفر از سارقان که مسلح بودند به وی حمله ور می شوند اما با توجه به مناسب نبودن شرایط بدون آنکه از طلافروشی سرقت کنند اقدام به فرار می کنند .

وی خاطرنشان کرد : با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله شناسایی و دستگیری سارقان از همان دقایق اولیه به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد قرار گرفت .

وی گفت : ماموران در ابتدا با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی ، خودرو سارقان را شناسایی و با دریافت نیابت قضایی به استان همدان اعزام و با هماهنگی پلیس آگاهی این استان 48 ساعت پس از وقوع حادثه موفق به دستگیری دو نفر از اعضای باند سرقت نافرجام از طلا فروشی شدند .

وی گفت : دو نفر دیگر از اعضای باند سرقت نافرجام از طلافروشی متواری بودند که با راهنمایی سارقان دستگیر شده و پیگیری های پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد ردی از سارقان در استان قم شناسایی شد که با هماهنگی پلیس آگاهی استان قم و دریافت نیابت قضایی ، ماموران به استان مذکور اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سارقان شدند .

وی ضمن هشدار به صاحبان صنوف به ویژه طلافروشی ها از آنها خواست که محل کار خود را به سیستم های امنیتی مجهز کرده و ضمن نصب دوربین مداربسته اطلاعات خود را در خصوص افزایش ضریب ایمنی و امنیت محل کار خود با توجه به توصیه های پلیسی افزایش دهند و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار