کد خبر: ۳۰۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 05 October 2016


معاون سیاسی استاندار البرز گفت: همه دستگاه‌ها موظف به مشارکت در برگزاری هر چه باشکوه‌تر اجلاس نماز در این استان هستند.

فتح‌الله حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس تصمیم‌هایی که در سطح کلان اتخاذ شده، استان البرز امسال میزبان برگزاری اجلاس سراسری نماز است.

وی افزود: به طور قطع میزبانی البرز برای برگزاری و اجرای این اجلاس معنوی و ارزشی، برکات و دستاوردهای بسیار زیادی برای استان و مردم و تمام مسؤولان البرزی خواهد داشت و باید مقدمات لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن اجلاس فوق را به طور کامل فراهم کنیم.

معاون سیاسی استاندار البرز تصریح کرد: در این راستا استاندار و مدیریت ارشد استان البرز تاکید ویژه‌ای داشته و خوشبختانه مقدمات لازم را به طور کامل فراهم کرده‌ایم و هیچ دغدغه، کمبود و مشکلی برای میزبانی از اجلاس سراسری نماز نداریم.

حقیقی گفت: خوشبختانه همکاری و تعامل خوبی میان مدیریت اجرایی استان و نهادهای مرتبط به ویژه نمایندگی ولی فقیه در استان البرز برای این منظور وجود دارد و تاکنون جلسات منظم و تخصصی خوبی از جمله نشست هماهنگی اجلاس سراسری نماز در استان البرز برگزار شده است.

وی بیان داشت: یکی از مصوبات جلسه فوق این بود که همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی و به ویژه فرمانداری‌ها و ادارات کل مرتبط باید همکاری لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این اجلاس معنوی و ارزشی داشته باشند و خوشبختانه این مهم تاکنون انجام شده است.

معاون سیاسی استاندار البرز با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب افزود: دشمنان می‌خواهند ذهن جوانان مسلمان و به ویژه نسل جوان ایران را منحرف سازند و ما باید برنامه‌ریزی علمی و کارشناسی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان را در دستور کار داشته باشیم.

حقیقی ادامه داد: به طور قطع جوانی که در مساجد و اماکن متبرکه تربیت شده و از برکات اقامه نماز اول وقت و به ویژه نماز جماعت در مساجد بهره‌مند است، هرگز در دام توطئه‌های فرهنگی دشمنان قرار نمی‌گیرد و ما باید زمینه و بسترهای لازم برای تشویق و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت را به طور مداوم در دستور کار خود قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار