کد خبر: ۳۰۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 06 October 2016


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تأکید کرد و گفت: باید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز بیش از گذشته توجه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا خسروی ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن توجه کرد ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب است لذا با توجه به هجمه‌های دشمنان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید جوانان خود را نسبت به داشتن عفاف و حجاب مأنوس کنیم و نقش پررنگ حجاب و عفاف را در تأمین امنیت جامعه نیز برای آنان بازگو کنیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: دشمنان امروز در لباس دیگری و هجمه به فرهنگ دینی و اسلامی ما قصد ضربه زدن به کشور را دارند لذا با هدف قرار دادن نوجوانان و جوانان می‌خواهند به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

خسروی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه راه‌اندازی مدهای که هیچ تناسبی با فرهنگ ایرانی اسلامی ما ندارد از مهمترین توطئه‌های دشمنان است افزود: در این راستا نیز با آگاهانه عمل کنیم و هرگز فریب ظاهرسازی‌های دشمنان را نخوریم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به قرارگرفتن در دهه اول محرم ترویج و نهادینه کردن فرهنک امر به معروف و نهی از منکر را نیز در جامعه مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین فریضه‌های دینی است که باید در جامعه ترویج و نهادینه شود.

خسروی افزود: امام حسین (ع) و یارانش نیز برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند.

وی یکی از راهکارهای مهم برای جلوگیری از مفاسد در جامعه را ترویج و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و بیان داشت: این فریضه مهم باید در شکل‌های مختلف در جامعه حضور پیدا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار