عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه استفاده حوزه از فضای مجازی گفت: حوزه های علمیه برای پاسخگویی به شبهات جوانان و ترویح معارف غنی اسلام باید حضور پررنگ، قوی و نیرومندی در فضای مجازی داشته باشند.
کد خبر: ۳۰۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 08 October 2016
به گزارش تابناک قم، آیت الله حسن ممدوحی خاطرنشان کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی مشکلات و شبهاتی را ایجاد می کند و حوزه نیز باید با حضوری برنامه ریزی شده و منسجم بتواند به این شبهات پاسخ دهد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد تحول حوزه علمیه نیز گفت: رهبرمعظم انقلاب گاهی به مسائل و کدهایی اشاره می کنند که عملیاتی کردن آنها باعث رشد و نمو حوزه خواهد شد، مسئولان حوزه نیز به دستورات ایشان عمل می کنند.

آیت الله ممدوحی خاطرنشان کرد: حوزه از جنبه های مختلف فرهنگی، علمی، معنوی و اخلاقی و ...نیاز به تحول دارد، به عنوان نمونه از نظر مادی باید به وضعیت معیشت طلاب رسیدگی بیشتر و بهتری صورت بگیرد.

وی مساله نظارت در حوزه را نیز بسیار مهم و از پایه های تحول دانست و گفت: نظارت حوزه بر طلاب و حتی اساتیدی که قرار است در هر مرحله ای تدریس داشته باشند، باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: به نظر بنده متون درسی حوزه نیاز به تحول ندارند ،بلکه باید طلاب ما باید استعداد استفاده از این کتاب ها را داشته باشند.

اعضای شورای عالی حوزه علمیه قم هفته گذشته با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. 

حضرات آیات رضا استادی، مرتضی مقتدایی، سید هاشم حسینی بوشهری، سید احمد خاتمی، جواد مروی، سید محمد غروی و علیرضا اعرافی اعضای شورای عالی حوزه هستند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار