مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از برگزاری همایش «رهروان زینبی» در ۷ بقعه متبرکه استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 13 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر،حجت الاسلام آیت عباسیان، از برگزاری همایش «رهروان زینبی» به عنوان یکی از برنامه های «سوگواره بصیرت عاشورایی» در بقاع متبرکه استان کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: این همایش با شعار «لبیک یا زینب(س)» و ویژه بانوان در روز ۲۳ مهر مصادف با ۱۲ محرم  در ۷ بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری این همایش در مرکز استان نیز خبر داد و تصریح کرد: همایش رهروان زینبی در کرمانشاه، در بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان با حضور جمعیت کثیری از بانوان زینبی کرمانشاه برگزار می شود.

وی سخنران ویژه این مراسم را «آیت الله محمدی عراقی»، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و مداح آن را «حاج یزدان ناصری» اعلام کرد.

حجت الاسلام عباسیان زمان برگزاری این همایش را نیز روز جمعه ۲۳ مهر مصادف با ۱۲ محرم راس ساعت ۱۵ اعلام کرد و گفت: این همایش به صورت مستقیم از شبکه زاگرس پخش خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم عزاداری امام سجاد (ع) نیز طی روزهای آتی خبر داد و گفت: این مراسم به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) و با عنوان «منشور عزت» در بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: این ویژه برنامه نیز زیرمجموعه برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی در استان است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار