معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت:در مجموع 374 روستای این استان قابلیت اجرای طرح هادی را دارد که کار مطالعه همه آنها انجام شده است.
کد خبر: ۳۱۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 16 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید تیموری روز یکشنبه اظهار کرد: تاکنون برای 309 روستا طرح هادی اجرا شده که با تخصیص اعتبارات لازم به تدریج در سایر روستاها نیز این طرح اجرایی می شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام از تهیه نقشه طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان خبر داد و یادآور شد: سال گذشته اجرای طرح هادی در 105 روستای استان ایلام مصوب شد که در این زمینه بیش از 110 میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها تخصیص یافت.

تیموری تاکید کرد: امسال نیز در سطح 120 روستای استان با اعتبار مصوب 78 میلیارد ریال در صورت تخصیص، طرح هادی اجرایی می شود.

وی گفت: طبق قانون هشت درصد اعتبارات استان باید برای اجرای طرح های هادی روستایی به این دستگاه اختصاص یابد که در این خصوص انتظار می رود فرمانداران به هدف توسعه و رفع محرومیت روستاها در اختصاص این میزان اعتبار به هر شهرستان برای اجرای این طرح در روستاها کمک کنند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام اضافه کرد: طرح هادی روستایی ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف را در قالب مصوبات طرح های ساماندهی فضا و سکونت گاه های روستایی یا طرح های جامع ناحیه ای تعیین می کند.

تیموری افزود: در قالب اجرای طرح های هادی در روستاها جدول گذاری، پیاده روسازی، آسفالت، زیرسازی، کف سازی، پارک و فضای سبز انجام می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار