سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد گفت: تیم فولاد برای ادامه حضور در لیگ آزادگان، سخت به حمایت و همراهی مسئولان اجرایی و ورزشی استان نیاز دارد.
کد خبر: ۳۱۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴ 17 October 2016
به گزارش تابناک یزد،ممحمود امیری  افزود: تیم فوتبال فولاد یزد با دست خالی با همت و غیرت و بازی عالی بازیکنان خود تیم صدرنشین لیگ آزادگان را در خانه متوقف کرد.
وی ادامه داد: بازیکنان فولاد در مسابقه امروز از خود مایه گذاشتند و یکی از بازی های خوب خود را در مقابل حریف مدعی با سربلندی پشت سر گذاشتند.
سرمربی فولاد یزد اظهار داشت: فاصله تیم فوتبال سپید رود رشت تا فولاد یزد 13 امتیاز بود ولی نفرات فولاد امروز جنگندگی و تعصب خود را در معرض نمایش گذاشتند .
امیری گفت: مشکلات فولاد یزد از لحاظ مالی همچنان به قوت خود باقی است ولی باید اگر باشگاه و دست اندرکاران فولاد توانایی اداره و تامین هزینه های تیم را ندارند اعلام کنند تا مسئولان تصمیم بگیرند.
سرمربی فولاد یزد خاطر نشان کرد: با بد قولی به جایی نمی رسیم و متاسفانه هنوز بازیکنان ریالی پول دریافت نکرده اند و این وضعیت برای ادامه لیگ و تیم فولاد اصلا قابل قبول نیست.
امیری همچنین از نحوه قضاوت داور این مسابقه و بخصوص کمک های وی ابراز ناخرسندی کرد و گفت: باید داوران دقت کنند تا حقی از تیمی در لیگ امسال تضییع نشود.
وی همچنین از حضور تماشاگران خونگرم یزدی که به حمایت فولاد در هر شرایطی حضور می یابند قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود تا با حل مسائل فولاد یزد این تیم بتواند بهتر از گذشته وظایف خود را انجام دهد.
در هفته دهم لیگ آزادگان فولاد یزد و سپید رود رشت عصر امروز در ورزشگاه شهید نصیری به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار