رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات کرمانشاه خبر داد
رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان کرمانشاه از اهدای 3 هزار گرم طلا توسط بانوان کرمانشاهی برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد و گفت: ماهانه 70 میلیون ریال قبض کمک به بازسازی عتبات عالیات در کرمانشاه به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۳۱۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 17 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،حجت‌الا‌سلام سید محمدحسین ضیغمیان ، اظهار داشت: استان کرمانشاه نخستین استانی است که ستاد بانوان را در ستاد بازسازی عتبات‌عالیات فعال کرده است.

به گفته رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان کرمانشاه، 3 هزار گرم طلا توسط بانوان کرمانشاهی برای بازسازی عتبات عالیات اهدا شده است و ماهانه 70 میلیون ریال قبض کمک به بازسازی عتبات عالیات در کرمانشاه به فروش می‌رسد.

ضیغمیان متذکر شد: اقداماتی برای پذیرایی از زوار اربعین و پخت غذا انجام گرفته است و افراد خیر و مردم متدین کرمانشاه در این زمینه کمک‌هایی داشته‌اند و خدمت‌رسانی به زائران در استان و در مسیر کربلای‌ معلی در موکب‌ها و مراکز در نظر گرفته شده ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت صحن حضرت زهرا(س) و کتابخانه بزرگ در این محدوده در حال انجام است، تصریح کرد: این کتاب‌خانه از بخش‌های موزه و محل نگه‌داری نسخ خطی تشکیل می‌شود و امکانات لازم در این مکان تدارک دیده است

این مسؤول با بیان اینکه صحن حضرت زینب(س) در دستور ساخت است که با کمک‌های مردم خیر و متدین استان کرمانشاه به انجام می‌رسد، گفت: یک‌هزار خشت در تعویض خشت‌های گنبد امام جواد(ع) از محل کمک‌های مردم کرمانشاه تهیه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار