یک مبلغ دینی:
تابناک: مبلغ دینی با اشاره به این که آزادی امروز جامعه ثمره خون شهدا است، گفت: ایران اسلامی در حال حاضر به عنوان امن ترین کشور منطقه محسوب می شود و از نظر پیشرفت علمی توانسته است به موفقیت های عظیمی دست پیدا کند.
کد خبر: ۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳ 06 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از رسا، حجت الاسلام داود رمضانی، مبلغ دینی در جلسه قرائت قرآن جواد الائمه (ع) روستای دارالسیاده علوی با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: ایران اسلامی در حال حاضر به عنوان امن ترین کشور منطقه محسوب می شود گفت: امام راحل در طول عمر مبارک خود 52 کتاب فقهی را به چاپ رساندند.

وی، یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد امام خمینی(ره)، مبارزه با هوای نفس دانست و افزود: هر انسانی که خداوند متعال را معبود حقیقی خود قرار دهد، خداوند او را در همه حالات و شرایط کمک می کند که شخصیت امام راحل نمونه ای کامل از یک انسان خدایی بود.

حجت الاسلام رمضانی گفت: ادبیات امام راحل در سخنرانی ها و مکاتبات، بسیار مؤدبانه و مثال زدنی بود و این موضوع در نامه ها و خطابه های ایشان به کارتر و رضا شاه که جزء دشمنان بوند کاملاً مشهود است.

این مبلغ دینی با اشاره به این که قرآن کریم سفارش به رفتار و گفتار مؤدبانه کرده است، گفت: در قرآن به حضرت موسی سفارش شده است که فرعون را را به یکتاپرستی دعوت کن، اما به او توهین نباید کرد.

به گفته وی، قبل از انقلاب برخی به سواد و علم امام راحل شبهه وارد می کردند، در حالی که امام راحل در دو سال حضور خود در ترکیه کتاب تحریر الوسیله را نگارش کرد که کتابی کامل و جامع با زبان عربی بود.

وی با اشاره به این که امام راحل در طول عمر مبارک خود 52 کتاب فقهی را به چاپ رساندند، گفت: امام راحل در مبارزه با هوای نفس خود پیروز بود، بنا براین ایشان قدمی برای مرجعیت خود برنداشت، بلکه شاگردان ایشان برای اجتهاد امام راحل زمینه را فراهم کردند.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که آزادی امروز جامعه ثمره خون شهدا است، گفت: ایران اسلامی در حال حاضر به عنوان امن ترین کشور منطقه محسوب می شود و از نظر پیشرفت علمی توانسته است به موفقیت های عظیمی دست پیدا کند.

این مبلغ دینی با اشاره به ارسال موفق ماهواره فجر به دست متخصصین ایرانی، گفت: این موفقیت نشان از قدرت علمی و نظامی ایران در منطقه است که موجبات خشم دشمن را فراهم کرده است.

وی همچنین با بیان این که 50 سال بعد از میلاد مسیح تا پیش از انقلاب اسلامی، 350 شاه در رأس کشور ایران حکومت کرده اند، گفت: بیشترین زمان حکومت 68 سال به طول انجامیده است که تعدای زیادی از آنان بوسیله اقوام نزدیک خود به قتل رسیده اند.

به گفته وی، درخت شکوه مند انقلاب اسلامی ایران در طول این 36 سال توانسته است با اقتدار به مسیر الهی خود ادامه دهد که رهبر معظم انقلاب نیز ادامه دهنده همان مسیر ترسیم شده امام راحل است.

وی گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف در طول این 36 سال انقلاب، دلیل سرافرازی ایران اسلامی است و مردم اصفهان با استقبال بی نظیر خود ار رییس جمهور همراهی خود با نظام و مسؤولان را نشان دادند.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که مردم اصفهان در زمان جنگ تحمیلی در یک روز 300 شهید را تشییع کردند، گفت: نمونه ایثار و شجاعت مردم استان اصفهان و شهرستان کاشان در هیچ جای ایران وجود ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار