درحالیکه حسین الله کرم و برخی افراد شاخص جریان حزب الله پیش از رقابت فوتبال ایران و کره در عصر تاسوعا تجمع اعتراضی داشته و خواستار لغو مسابقه بودند آیت الله علم الهدی از موافقت خود با برگزاری این دیدار خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 23 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، آيت‌الله سيد احمد علم‌الهدي پیش از ظهر امروز در دیدار با رؤسای اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های خراسان رضوی و تعدادی از رؤسای هیئت‌های ورزشی استان که در دفتر امام‌جمعه مشهد برگزار شد با بيان اين مطلب كه بزرگترين آفت ورزش سياسي شدن آن است، افزود: ورود جريانات سياسي به ورزش چه به صورت جريان سياسي و يا جريان اقتصادي وابسته به سياست، از طريق تيم‌ها صورت مي‌گيرد.
وي ادامه داد: برای مثال جریان تجاری که در این شهر اموال دولت را به عنوان سهام می‌فروشد بعد می‌آید در ورزش و تیم داری می کند، این بهترین تبلیغ برای این جریان تجاری است.
نماينده ولي فقيه با بيان اين مطلب كه بسیج باید فعالیت‌های ترویجی ورزشی را بدست بگیرد تا این جبهه، تبديل به جبهه افتخار نظام در دنیا شود، گفت در جریات امروز کشور و شرایط دشمن در مقابل ما، ورزش یک جبهه مقابله با دشمن است چون آنها قصد دارند ما را در دنیا بایکوت کند و ورزش ما ابزاری قوی در مقابل با این توطئه است.
امام جمعه مشهد خاطرنشان كرد: ورزشکاران در خاکریز مقدم جنگ با دشمن هستند که پرچم ما را بالا و ما را مطرح نگه داشته اند.
آيت الله علم‌الهدي در پايان با اشاره به بازي تيم ملي ايران و كروه جنوبي در شب تاسوعا، گفت: بنده از مخالفین تعطیلی مسابقه ی ایران با کره در روز تاسوعا بودم و می‌گفتم این عرصه‌ای است که دشمن نباید ما را حذف کند و اعتقادم برگزاری این مسابقه با آمیختگی و حفظ شعائر اسلامی بود که خدا را شکر چنین شد. چون شب عاشورا شب جنگ با کفار است و برگزاری این مسابقه با این وضعیت امداد امام زمان (عج) بوده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
... آقای علم الهدا موضع درست و اصولی گرفت. خب حرف خوب و تصمیم خوب از جانب هر کسی که باشد مقبول است و پسندیده. و حرف غیر حق و تصمیم غیر منطقی و غیر عقلانی از جانب هر کس که باشد ،
نا پسند و غیر قابل قبول ملت است. ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار