نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه استکبار همواره از غفلت‌ها در راستای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کند، گفت: موفقیت در گرو مطیع رهبری بودن، است.
کد خبر: ۳۱۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 25 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،حجت‌الاسلام علیمراد یوسفی‌راد با بیان اینکه ساختار اسلام بر اساس آینده‌نگری بنا شده است، اظهار داشت: حاکمیت ولی فقیه ساختار اسلام را تشکیل می‌دهد.

وی به ساختن آینده با استفاده از تبعیت از ولایت تاکید کرد و ادامه داد: افق دیدی که ولی‌امر مسلمین به آینده دارد با دید دیگران به آینده فرق می‌کند، دیده‌بان ولی فقیه امام عصر (عج) است و از این لحاظ به تمام امورات دیدی همه‌جانبه دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برای فکر کردن به آینده اهمیت ویژه‌ا‌ی قائل شد و افزود: شاید یکی از دلایل غیبت امام عصر (عج) سوق دادن به سمت آینده و ساختن آن برای آیندگان باشد.

این مسؤول نقش رهبری را در بصیرت، آگاهی و بیداری مردم بسیار مهم و تاثیرگذار توصیف کرد و گفت: استکبار همواره از غفلت‌ها در راستای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کند که در اینجا مردم با وجود رهبری بیدار و فرزانه غافل نمی‌مانند و همراه بیدار هستند.

یوسفی‌راد به نقش جمهوری اسلامی در بیداری جهان اسلام اشاره و بیان کرد: امام خمینی نه تنها مردم ایران و جهان اسلام را با آموزه‌های اسلامی بیدار کرد، بلکه امروز شاهد بیداری در کشورهای غیراسلامی هم هستیم.

وی به نقش اسلام در بیداری همه دنیا اشاره کرد و افزود: شعارهای که امروزه در جنبش‌های آمریکا به گوش می‌رسد همان شعارهای مردم کشور ایران در دوران انقلاب و روز 22 بهمن است یعنی مبنای شعارها علیه استکبار و ظلم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه موفقیت را در گرو آگاهی عنوان کرد و اظهار داشت: نسبت به هر موضوعی که آگاهی کافی نداشته باشیم، قطعا موفقیت چندانی هم در آن زمینه حاصل نمی‌شود.

این مسؤول به توضیح آیه‌های از قرآن کریم که از سرنوشت گمراهان می‌گوید پرداخت و گفت: گمراهان چشم داشتند ولی نمی‌دیدند، گوش داشتند ولی نمی‌شنیدند، منظور قرآن روشنایی دل و آگاهی دیده است.

یوسفی‌راد تصریح کرد: برای بیداری و صیقل‌ دادن چشم و دل باید با معنویات مانوس شد تا نور الهی در دل‌ها و دیدگان بتابد، شرکت کردن در مراسم‌های مذهبی دل و دیده را مانند آینه صاف می‌کند و ولایت به آن نور می‌تاباند.

وی علم و آگاهی از جنس اسلام را همان نور‌ الهی توصیف کرد و افزود: کسی که زندگی معنوی دارد آگاهی و بصیرت بیشتری دارد و غافل نیست و این قدرت و نیرو را در بیداری دیگران دارد.

یوسفی‌راد ولی فقیه را در ساختار دین، دیدبانی بصیر عنوان کرد و یادآور شد: هیچ‌کس عاقبت‌به‌خیر نمی‌شود مگر اینکه در مسیر ولایت حرکت کند، گوش به فرمان ولی و تابع ایشان باشد و به عبارتی موفقیت یعنی مطیع رهبری بودن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار