رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:
تابناک: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: شاید سلایق سیاسی مختلفی در کشور وجود داشته باشد، اما همه در استکبارستیزی هم نظر و هم رأی هستند.
کد خبر: ۳۱۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 26 October 2016
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، جعفر عسگری صبح امروز (چهارشنبه) در نشست خبری گرامیداشت قیام 13 آبان، اظهار کرد: اگر ما ملتی پویا و استکبارستیزی داریم، به خاطر گرامیداشت عاشورا و درس عبرت گرفتن از این حماسه اباعبدالله الحسین است. با بصیرت باید استکبار را شناخت و با آن تقابل کرد. دشمن شناسی به ظاهر اتفاق نمی‌افتد بلکه روشنگری و بصیرت افزایی باید مداوم باشد و سیستم آموزشی ما مکلف است که برای تبیین این موضوع نشر دائم و مستمر داشته باشد.

وی اضافه کرد: در 13 آبان مردم با شور انقلابی توأم با معرفت در میدان حاضر می‌شوند چرا که این روز یادآور چند رخداد مهم از جمله تقابل امام(ره) با کاپیتولاسیون، روز شهادت جمعی از دانش آموزان به دست حکومت ستم شاهی و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) بود. در واقع این روز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و در این خصوص هیچ اختلاف نظری در جامعه وجود ندارد.

عسگری گفت: بحث تحریم‌ها و بدعهدی در برجام باعث شده تا مردم ما امروز آمریکا را به خوبی بشناسند و شعار مرگ بر آمریکای امروز ملت ایران با معرفت، شعور و شناخت گفته می‌شود.

وی ادامه داد: ستاد برگزاری یوم‌الله 13 آبان آماده برگزاری مراسم و ارتقای آگاهی مردم است. شورای هماهنگی ایجاد ساختار مناسب برای حضور بیشتر همه اقشار در راهپیمایی را در دستور کار قرار داد و در این زمینه 11 کمیته تشکیل شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: حُسن 13 آبان امسال این است که در روز تعطیلی مراکز آموزشی برگزار می‌شود و یقیناً حضور دانش آموزان و دانشجویان مؤثرتر خواهد بود.

عسگری افزود: مسیر راهپیمایی 13 آبان در اصفهان از میدان انقلاب به سمت خیابان پاسداران (باغ گلدسته) است که تا مراکز اسکان توریست‌ها ادامه می‌یابد چرا که ما می‌خواهیم به دنیا استکبارستیزی ملت ایران را از نزدیک نشان دهیم. همچنین آیت‌الله فرزانه، امام جمعه موقت مشهد، سخنران مراسم خواهد بود.

وی گفت: اصفهان در صدر لیست توجه به دشمنان انقلاب قرار دارد چراکه هم در ایجاد انقلاب اسلامی نقش بزرگ ایفا کرده و هم در دفاع مقدس و امروز هم یکی پس از دیگری شهدای مدافع حرم تقدیم کشور می‌کند. پس نقش اصفهان در انقلاب اسلامی به‌خوبی نمایان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: مشکلات داخلی کشور دلیلی برای دست برداشتن از آرمان‌ها نیست و در این زمینه همه را درگیر کرده‌ایم و خوشحال می‌شویم که در سال‌های آینده شاهد برگزاری جشن در کنار این روز برای پیروزی عراق و سوریه بر مستکبرین باشیم. این را بدانید که در داخل کشور شاید سلایق سیاسی متعدد وجود داشته باشد، اما همه در استکبارستیزی هم‌نظر و هم رأی هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار