مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: در محور «اسالم - خلخال» 35 سانتی‌متر برف به زمین نشسته که تاکنون این بیشترین بارش گزارش شده در ارتفاعات استان بوده است.
کد خبر: ۳۱۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 26 October 2016
مهندس «ناصر آل‌محمدی»  از اجرای عملیات برفروبی توسط اکیپ‌های راهداری در ارتفاعات برف‌گیر استان خبر داد و اظهار کرد: علی‌رغم بارش‌های برف پاییزی صورت پذیرفته در ارتفاعات استان گیلان با تلاش بی‌وقفه راهداران و عملیات برفروبی صورت پذیرفته همه محورهای برف‌گیر استان باز و تردد روان برقرار می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان افزود: بیشترین بارش‌های برف در محورهای اسالم به خلخال، پونل – خلخال، ماسال – گیلوان و ارتفاعات دیلمان بوده که در این راستا اکیپ‌های راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مستقر در راهدارخانه‌های محورهای یاد شده نسبت به اجرای عملیات ویژه راهداری پائیزی(نمک‌پاشی و برفروبی) اقدام کرده است.

وی با بیان این‌که در محور «اسالم - خلخال» 35 سانتی‌متر برف به زمین نشسته که تاکنون این بیشترین بارش گزارش شده در ارتفاعات استان بوده است، خاطرنشان کرد: در محور «پونل – خلخال» ارتفاع برف به 20 سانتی‌متر رسیده و در محور «ماسال – گیلوان» هم ارتفاع برف به حدود 15 سانتی‌متر رسیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در ارتفاعات دیلمان نیز 10 سانتی‌متر برف به زمین نشسته، اما ریزش برف در محور «بلوردکان – حصیل‌دشت املش» هم در حد سفیدپوش کردن(3 سانتی‌متر) بوده است.

آل‌محمدی با بیان این نکته که همه اکیپ‌های برفروبی با تجهیزات کمل و گشت‌زنی در محورها جهت انجام عملیات راهداری پاییزی در حال آماده‌باش کامل هستند، یادآور شد:عملیات برفروبی به قوت در حال اجراست، از این‌رو از رانندگان می‌خواهیم ضمن به‌همراه داشتن تجهیزات مناسب، احتیاط لازم را در رانندگی به‌ویژه در محورهای برف‌گیر استان داشته باشند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار