کد خبر: ۳۲۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 30 October 2016
 معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایلام گفت: رزمایش بزرگ محرم ویژه ایام اربعین با حضور گردان های بیت المقدس، کوثر و امام علی(ع) به مدت دو روز در تاریخ 13 و 14 آبان ماه در منطقه بانروشان مهران برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید کاکی روز یکشنبه در نشست ستاد پشتیبانی رزمایش محرم ویژه ایام اربعین اظهار کرد: این رزمایش به منظور ساماندهی،آموزش، افزایش بنیه رزمی، ارتباط مستمر با بسیجیان و بهره مندی از ظرفیت های محلی به مدت دو در روزهای 13 و 14 روز در منطقه بانروشان( کیلومتر 20 جاده ایلام - مهران) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه فرمانداری ایلام تمام امکانات خود را در اختیار برگزاری رزمایش محرم قرار خواهد داد، افزود: در صورت نیاز از ظرفیت دستگاه های اجرایی و امکانات شهرستان مهران برای برگزاری هر چه باشکوهتر این رزمایش استفاده خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایلام یادآور شد: برگزاری رزمایش و مانورهای نظامی و انتظامی باعث استحکام و آمادگی نیروی انسانی و عامل بازدارنده ای برای تهدیدات دشمنان محسوب می شود.

کاکی یادآور شد: در شرایط حساس امروز وظیفه ما در دفاع از انقلاب اسلامی دوچندان است، لذا اجرای هرچه قدرتمندتر این رزمایش نشانگر اقتدار نظام اسلامی خواهد بود.

وی گفت: دشمنان بدانند که روحیه جهاد، ایثار، فداکاری، گذشت و فرهنگ دفاع مقدس همچنان در جامعه ایران زنده ،پویا و ساری و جاری است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار