از 15 آبان ماه سینمای تخصصی کودک در مجتمع فرهنگی هنری شیراز آغاز به کار می کند.
کد خبر: ۳۲۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷ 31 October 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: زهرا افتخاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برنامه نمایش فیلم های این سینما پیرامون آثار فیلمسازان در حوزه سینمای کودک ایران عنوان کرد و گفت: سالن چندمنظوره مجتمع فرهنگی هنری شیراز به این سینما اختصاص یافته که با مجهز شدن به امکانات جدید پذیرای علاقمندان به سینمای کودک است.
افتخاری راه اندازی سینما کودک کانون پرورش فارس را در راستای تاسیس سینماهای 32 گانه کشور دانست و گفت: 32 سالن نمایش فیلم کانون پرورش فکری در سراسر کشور از روز ۱۵ آبان ۱۳۹۵ میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌ ها است.
افتخاری با اشاره به اینکه طرح نمایش فیلم‌ های مناسب برای علاقمندان با عنوان «کانون نمایش»، با پشتوانه‌ حضور دیرپای کانون در گستره‌ پدید آوردن و عرضه‌ فیلم و آثار شایسته‌ هنری برای کودکان و نوجوانان و بر اساس سیاست‌ های اعلام شده‌ کانون در پاسخ‌ گویی به نیازهای فرهنگی مخاطبان کودک و نوجوان و ایجاد فرصت برقراری ارتباط هنرمندان و آثار هنری با مخاطبان، در دستور کار کانون قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در این طرح فیلم‌ های سینمایی و بسته‌ هایی از فیلم‌ های کوتاه زنده و پویانمایی در نوبت‌ های صبح و بعد از ظهر برای مخاطبان به نمایش گذاشته می‌ شود.
مدیر مراکز کانون پرورش فارس این طرح را با همکاری بنیاد فارابی و معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش دانست که گسترش می یابد و به سالن‌ های وزارت آموزش و پرورش و دیگر سالن‌ های مناسب تعمیم داده می‌ شود.
افتخاری بیان کرد: هزینه تهیه بلیت فیلم های مرکز سینمای کودک و نوجوان بین 2 تا 6 هزار تومان متغیر است، اما براساس تصمیم گیری ها تا سقف 50 درصد امکان تخفیف وجود دارد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تصریح کرد: سینما کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس واقع در مجتمع فرهنگی هنری کانون جنب بوستان کودک قرار دارد که پیشتر به شکل آمفی تئاتر محل برگزاری جشنواره های جاری کانون از جمله جشنواره قصه گویی و عروسکی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار