رئیس ستاد اقامه نماز استان قم:
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم از برگزاری دومین اجلاس نماز در قم خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۳ 01 November 2016
به گزارش تابناک قم، محمد خامه یار در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه اجلاس نماز 20 آبان ماه در استان قم برگزار خواهد شد، اظهار داشت:  فعالیت بخش نماز از سوی تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی خوب بوده  و کارهای خوبی در خصوص نماز انجام‌شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم بابیان اینکه اجلاس سال گذشته نماز در خصوص ظرفیت‌ها و اقداماتی که باید صورت گیرد تبیین شده و انجام شد، افزود: امسال اداره اوقاف و اداره تبلیغات استان جلوه بسیار خوبی در نماز ظهر عاشورا و تاسوعا داشت.

خامه یار با اشاره به برنامه‌های که در اربعین سال گذشته اجرا شد، گفت: امسال نیز اقدامات و تدابیر خوبی اندیشیده شده است ، ما در سه استان به کمک شهرداری تهران خیمه‌های نماز را برپا کردیم که حداقل گنجایش هر خیمه‌ای 2500 نفر اعلام‌شده است.

وی بابیان اینکه حوزه  علمیه باید متکفل کار شود تا مرکز تخصصی نماز بیشتر دیده شود،خاطرنشان کرد: عزم همگان بر این است که اجلاس نماز به‌خوبی برگزار شود در سال گذشته روحانیون در مرزها و ایستگاه‌های صلواتی مستقر بودند و کارهای خوبی انجام شد، اما از برخی ظرفیت‌ها مغفول هستیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم  بابیان اینکه اجلاس سراسری نماز در 25 در استان البرز برگزار خواهد شد، افزود: صداوسیما این اجلاس را به‌صورت زنده پخش می‌کند و اقدامات خوبی در خصوص نماز در ستاد اقامه نماز انجام‌شده است اما ظرفیت‌های خوبی در این زمینه وجود دارد و از همه این ظرفیت‌ها باید استفاده کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار